اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تمرین متفاوت 3 عنوان دار جهان/ یزدانی‌ها و قاسم پور با فرنگی کاران سرشاخ شدند

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی امروز در سالن شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تمرینات متفاوتی را برای یزدانی‌ها و قاسم‌پور درنظر گرفته بود.

تمرین متفاوت 3 عنوان دار جهان/ یزدانی‌ها و قاسم پور با فرنگی کاران سرشاخ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین صبح امروز آزادکاران به دو قسمت تمرینات نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و سایر نفرات حاضر در اردو تقسیم شده بود.

بر این اساس نفرات اعزامی به رقابت‌‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان تمرینات مشترک خود را با کشتی گیران عراقی که از دیروز در کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی حضور دارند، برگزار کردند.

اما مهمترین قسمت تمرین امروز تمرین حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی با سعید کریمی زاده، حامد عبدولی و مرتضی پورعیسی از ملی پوشان فرنگی کار بود.

این تمرین با برنامه ریزی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و حضور طالب نعمت پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی و قهرمان جهان در دو تایم پرفشار برگزار شد.

هدف از برگزاری این تمرین، شبیه سازی مسابقه کشتی با حریفانی بود که بیشتر با کار روی دستان و فنون بالا به مصاف نمایندگان کشورمان می روند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول