اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمایت کامل فدراسیون از قلعه‌نویی/ اصولی: اتفاقات حاشیه‌ای تیم ملی فوتبال بانوان از بیرون آب می‌خورد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: یک عده پشت این ماجراها ایستاده‌اند و اختلافات گذشته خود را با بهانه‌ای که بود نمود پیدا کرد.

حمایت کامل فدراسیون از قلعه‌نویی/ اصولی: اتفاقات حاشیه‌ای تیم ملی فوتبال بانوان از بیرون آب می‌خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی که از قبل انجام داده بودیم از این فیفا دی استفاده لازم را بردیم و دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفتیم. طبق برنامه ریزی که داشتیم ما امروز باید با عراق بازی می‌کردیم اما همانطور که خودتان می‌دانید عراق یک طرفه این بازی را لغو کرد و در نهایت امروز به مصاف تیم ملی کنیا رفتیم. در هدف گذاری کادر فنی تیم ملی انجام بازی دوستانه و دیدن بازی بازیکنان تیم ملی بود تا سرمربی تیم ملی بتواند به ارنج تیمی که می‌خواهد برسد. از طرفی هم تیم‌های ملی عربستان و امارات هم تا آن جایی که من می‌دانم بازی‌های دوستانه خود را با تیم‌های آفریقایی برگزار کردند. بالاخره این نوع یک سبک بازی است و با توجه به زمان کمی که داشتیم درست ترین و بهترین اقدام را برای تیم ملی انجام دادیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی هیأت فوتبال استان تهران گفت: این موضوع در حال حاضر جمعی رسانه‌ای ندارد و ساز کارهای برکناری و عزل رئیس هیأت فوتبال استان در آیین نامه تعریف شده است. من از شما می‌خواهم اجازه بدهید ریاست محترم فدراسیون کارهایی که مربوط به این موضوعات را پیش ببرد و من هم در حال حاضر صحبت خاصی برای شما ندارم.

اصولی در خصوص حواشی به وجود آمده برای تیم ملی فوتبال بانوان عنوان کرد: یک موضوع چند روز پیش در خصوص تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان رخ داد، که باید آن را توضیح دهم. اگر بخواهم این مسئله را باز کنم مشکل که در تیم ملی بانوان وجود داشت چیزهایی که مطرح شد نبود و تنها اختلاف نظر هایی بود که بین بعضی‌ها در تیم ملی فوتبال بانوان وجود داشت. این موضوع هم تنها در تیم ملی بانوان نیست بلکه در تیم های ملی دیگر هم دیده می‌شود.

وی با اشاره به کارشکنی مشاوران روسای قبلی فدراسیون فوتبال افزود: بله چنین چیزهایی وجود دارد و متاسفانه شما بهتر از من می‌دانید که همه این موضوعات اظهر من الشمس است. واقعیت موضوع این است که همه این بهانه است و ما در خصوص تمام تیم‌های ملی مان این اتفاق افتاده است که زمانی که بلیط نمی‌توانیم تهیه کنیم با یکدیگر هماهنگ می‌کنیم که بازیکن یا مربی خودش را تهیه کند و بعد هیأت استان آن را حساب کند. اینها یک موضوع طبیعی است بحث چند روز پیش تیم ملی بانوان هم همین بوده است اصلا چنین چیزی نبوده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: یک عده پشت این ماجراها ایستاده‌اند و اختلافات گذشته خود را با بهانه‌ای که بود نمود پیدا کرد. این اتفاق هم برای تیم ملی بانوان کشورمان زشت بود گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که زیبنده نیست و منافع ملی و تیم ملی ما را تحت الشعاع قرار می دهد. مطمئن باشید این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و فدراسیون فوتبال و دیگر دستگاه های مربوطه به صحبت های نامربوط و فضاسازی هایی که انجام شده است رسیدگی خواهیم کر.  من نمی‌دانم چرا بعضی ها منافع شخصی خودشان را به منافع ملی گره می‌زنند.

اصولی در خصوص قرارداد امیر قلعه نویی که گفته می‌شود تا جام ملت های آسیا است گفت: من در خصوص این موضوع قبلا هم حرف زده‌ام و به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال عرض می‌کنم. برنامه‌ریزی‌ها و تفکرات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال سوای در نظر گرفتن اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد. بنا بر این بود که سرمربی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌ها با تیم ملی کار کند و نتیجه کارش بعد از جام ملت‌ها بررسی شود و اگر مورد تایید هیأت رئیسه باشد قرارداد او تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شود. در حال حاضر هیچ پیشنهاد جدیدی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیامده است و اگر هم پیشنهادی باشد تمام اعضا آن را بررسی خواهند کرد. آخرین وضعیتی که در خصوص تیم ملی وجود دارد این است. من از اصحاب رسانه هم تقاضا می‌کنم که کنار تیم ملی باشند تا تیم ملی بتواند نتایج خوبی را رقم بزند و آمادگی لازم را برای حضور در رقابت های جام ملت‌های آسیا را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که معیار فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال چیست گفت: معیار ما تیمی است که بتواند مردم کشورمان را شاد کند. من بعد از بازی روسیه هم گفتم که فکر می‌کنم مردم این تیم را دوست دارند که بازیکنان تیم ملی چنین بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این هدفی است که فدراسیون در خصوص تیم ملی دارد. هرچند که هدف فدراسیون قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است که جزو راهبردهای فدراسیون محسوب می شود اما اگر بخواهیم در بعد کلان به این موضوع نگاه کنیم قطعاً قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مد نظر فدراسیون است و این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد. به قول یکی از دوستان ما باید قهرمانی قهرمانی را ببینیم که حداقل بتوانیم دوم شویم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید تصریح کرد: در خصوص تیم ملی امید موضوع بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال است که باید به یک نتیجه برسند و به من اعلام کنند بعد از اینکه به من اعلام کنند خبرهای تیم ملی امید را هم به شما خواهم داد.

اصولی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در این خصوص که آیا فدراسیون مانند گزینه های خارجی به امیر قلعه نویی زمان خواهد داد یا خیر گفت: ببینید منطق ما چیز دیگری است چشم روشن هایی هم که شما می گویید قبل از جام جهانی قرارداد سه ماهه داشتند و قبل از آن هم قرارداد یک ساله تا جام ملت های آسیا داشته است. ما در خصوص مربیان خارجی حتی حساس تر هستیم اما در مقابل در خصوص مربیان داخلی راحت تر بگویم خودمان هستیم شکایت و بحث ارز در میان نیست. در خصوص مربیان خارجی که وسواس ما بیشتر است که هر چقدر بتوانیم مدت زمان قرارداد را کم کنیم به نفع ما است زمان کوتاه به ما نشان دهد که نتایجی که به دست می آید چگونه است و بازخوردی که سرمربی دارد به چه شکل است و اگر عملکرد سرمربی مثبت باشد ادامه راه را با او مذاکره می کنیم.

وی در پایان گفت: من این را اعلام می‌کنم که فدراسیون به هیچ وجه از امیر قلعه نویی سرمربی ایرانی تیم ملی کشورمان از حمایت های خود دریغ نخواهد کرد و هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد نمونه آن همین دو بازی دوستانه بود که در کوتاه مدت انجام شد ببینید قرارداد بستن و تیم تشکیل دادن و برگزاری مسابقات چیز کوچکی نیست که بشود در یک یکی دو هفته آن را انجام داد اما این اتفاق برای تیم ملی فوتبال کشورمان افتاد آن هم فقط برای تقویت تیم ملی کشورمان و تایید برنامه های سرمربی تیم ملی کشورمان بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول