اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چشمی: هدف‌مان قهرمان در آسیا است/ حذف استقلال چیزی جز شرمندگی و شرمساری ندارد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از روز اولی که دور هم جمع شدیم هدف‌مان قهرمانی در جام ملت‌ها است.

چشمی: هدف‌مان قهرمان در آسیا است/ حذف استقلال چیزی جز شرمندگی و شرمساری ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی پس از پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال کنیا اظهار داشت: اول از  همه از هواداران تشکر میکنم که برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه آمده بودند. ما باید این بازی را می بردیم. ما در بازی قبل هم با اختلاف 2 گل باید پیروز میدان می‌شدیم. بازی با روسیه مساوی شد و در بازی امروز هم در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل اول را خوردیم ولی خداراشکر در ادامه به بازی برگشتیم و توانستیم پیروز شویم.

چشمی در خصوص آینده تیم ملی گفت: از روز اولی که دور هم جمع شدیم در تیم ملی هدفمان قهرمانی در جام ملت‌ها است. قدم به قدم باید این هدف را جلو ببریم و برای این موضوع تمام تلاش خودمان را می کنیم. اولین اردوی تیم ملی اردوی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم بازی های دوستانه بیشتری را برگزار کنیم. کادر فنی و تمام بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص در خواست خود از مسئولان در چند فیفا دی باقی مانده گفت: بازیکنان تیم ملی در خصوص این موضوع قبلا هم صحبت کرده اند. از مسئولان می خواهیم که فیفا دی‌ها را از دست ندهیم و بتوانیم بازی های دوستانه خوبی را برگزار کنیم. اردوی اول و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و انشاءالله در آینده رسیدگی ها بیشتر شود و بتوانیم اردوها و بازی‌های بهتری را برگزار کنیم تا آماده رقابت های جام ملت‌ها شویم و قهرمانی را به دست آوریم.

چشمی همچنین درباره پرونده استراماچونی تصریح کرد: مسئله استراماچونی اتفاق سنگینی برای استقلال است و قطعا پرداخت این حجم از پول کار راحتی نیست و باید از طرف دولت و مسئولین کمک برسد. 2 هفته گذشته هم خبر خوشی را شنیدیم که معاون اول رئیس جمهور قول مساعدت را داده بودند تا این کار انجام شود. واقعا اگر این اتفاق بیوفتد هم استقلال و هم فوتبال کشورمان ضربه بدی را می خورد و تیمی که فصل گذشته به آن خوبی بازی کرد و قهرمان شد حقض نیست این چنین از آسیا حذف شود. این موضوع جز شرمندگی و شرمساری هیچ چیز دیگری ندارد. مسئولان باید کمک کنند با این که تایم کمی باقی مانده است باید این اتفاق بیوفتد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول