اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملکرد سبزپوشان در لیگ برتر/ ذوب‌آهنِ پرنوسان نتوانست به ثبات برسد

تیم فوتبال ذوب‌آهن سال ۱۴۰۱ را با حضور در جایگاه نهم جدول به پایان رساند و نوسانات زیادی در طول فصل داشت.

عملکرد سبزپوشان در لیگ برتر/ ذوب‌آهنِ پرنوسان نتوانست به ثبات برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن بیست و دومین دوره لیگ برتر را با تساوی ده نفره مقابل پرسپولیس آغاز کرد و این روند را تا هفته هفتم ادامه داد، یک پیروزی مقابل پیکان در اصفهان به روند شکست‌ناپذیری سبزپوشان اصفهانی استحکام بیشتری بخشید.

نخستین شکست فصل شاگردان تارتار در یک دیدار خانگی در هفته نهم مقابل استقلال رقم خورد، دومین شکست متوالی برابر گل‌گهر با دو برد مقابل نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک پاسخ داده شد؛ اما بازی با نماینده اراک را می‌توان پایان روز‌های خوش ذوب‌آهن دانست چرا که در ۹ بازی پس از آن گاندو‌های اصفهان رنگ پیروزی را ندیدند و شایعاتی در خصوص برکناری تارتار نیز به وجود آمد.

ذوب‌آهن پرنوسان بود و ثبات لازم را نداشت

ذوبی‌ها علی‌رغم فشار‌های موجود سال ۱۴۰۱ را به خوشی و با برد به پایان رساندند و در سال جدید با امید حضور در جمع تیم‌های بالای جدول به مصاف رقبا خواهند رفت.

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: این تیم در فصل جاری خیلی نوسان داشت، بعضی از مواقع نتایج خوبی می‌گرفت و در مواقعی دیگر روی نوار ناکامی حرکت می‌کرد، ثباتی که یک تیم باید در طول یک فصل داشته باشد را کمتر در ذوب‌آهن شاهد بودیم و همین باعث شده است که جایگاه چندان مناسبی را در جدول نداشته باشد.

 

وی یادآور شد: ذوب آهن از یک تیم جوان تشکیل شده است که اکثریت آن‌ها نیز غیر‌بومی‌ هستند، البته این یک موضوع کلی در تیم‌های اصفهانی است و بازیکنان اصفهانی کمی در این تیم‌ها مشاهده می‌شود.

تیم‌های تارتار نه سقوط می‌کنند و نه قهرمان می‌شوند

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این که هواداران از نتایج ذوب‌آهن رضایت ندارند، خاطرنشان کرد: وقتی به نیمه‌های لیگ رسیده‌ایم و به پایان آن نزدیک می‌شویم باید شاهد ثبات بیشتری در روند یک تیم باشیم؛ جایگاه ذوب‌آهن در جدول شایسته این باشگاه نیست، این که تارتار نتایج فعلی ذوب‌آهن را با سال‌‌هایی که این تیم برای بقا تلاش می‌کرد، مقایسه کند، درست نیست.

 

کربکندی ادامه داد: در جدول تیم‌هایی را داریم که بودجه کمتری از ذوب‌آهن داشتند اما بالاتر از این تیم قرار گرفتند؛ بودجه ذوب‌آهن در مقایسه با سپاهان، استقلال،  پرسپولیس، گل‌گهر و فولاد کمتر است اما نسبت به بقیه شرایط خوبی دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان گفت: شاید اگر به جای ۲ یا ۳ بازیکنی که جذب شدند و حتی بعضا فرصت بازی هم پیدا نمی‌کنند، یک بازیکن اثرگذار جذب می‌‌شد که هم از نظر فنی و هم از نظر روانی بتواند به این تیم کمک کند، تصمیم بهتری بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول