اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معدوم سازی 300 کیلو گوشت قرمز و سفید غیربهداشتی در یزد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان یزد گفت: در بازرسی از یک واحد صنفی بیش از 270 کیلوگرم گوشت قرمز و 60 کیلوگرم گوشت مرغ که در شرایط غیربهداشتی نگهداری می‌شد، ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

معدوم سازی 300  کیلو گوشت قرمز و سفید غیربهداشتی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان یزد، روح‌الله حاتمی پور گفت: در بازرسی انجام شده گشت نوروزی، یک واحد غیرمجاز متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی جهت نگهداری فرآورده‌های خام دامی، شناسایی و بیش از ۲۷۰ کیلوگرم گوشت قرمز و ۶۰ کیلوگرم گوشت مرغ ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان یزد، افزود: بازرسان دامپزشکی به عنوان متولیان اصلی حفظ بهداشت و امنیت غذایی موظف‌اند ضمن انجام بازدیدهای منظم و دوره‌ای از واحدهای تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و بررسی شرایط بهداشتی آن‌ها، اقدام به شناسایی تخلفات و تذکر به صاحبان این مراکز نموده و رفع این موارد را پیگیری نمایند.

حاتمی پور ادامه داد: در این راستا همکاری مردم با اداره دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، امری ضروری و زمینه‌ساز امنیت غذایی و سلامت جامعه است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام خرید، به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص، مراتب را به‌منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ارتباط مردمی ۱۵۱۲ و ۳۶۲۸۷۹۶۱ به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول