اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محسن نژاد: مسابقات قهرمانی جهان 1401 را فراموش نخواهم کرد/ امسال باید پرقدرت ظاهر شویم

کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم کشورمان گفت: با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم.

محسن نژاد: مسابقات قهرمانی جهان 1401 را فراموش نخواهم کرد/ امسال باید پرقدرت ظاهر شویم

مهدی محسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کشتی سال 1401 اظهار داشت: سال 1401 با همه فراز و نشیب‌ها و با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایی که داشت گذشت. تلخی سال 1401 برای من مسابقات جهانی بلگراد بود که با یک اشتباه مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست دادم. با اینکه من از حریفم پیش بودم ولی متاسفانه بازی را واگذار کردم، این اتفاق هم یا قسمت بود و یا حکمت خدا به جز این چیز دیگری نیست. درسال 1401 در همه رقابت‌هایی که حضور داشتم از مسابقات آسیایی، جام جهانی و لیگ همه را موفق شدم که مدال طلا را کسب کنم. تنها مسابقات قهرمانی جهان بود که بخت با من یار نبود. 

کشتی گیر وزن 60 کیوگرم کشورمان با اشاره به از دست دادن طلای مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: ببنید من خیلی در مسابقات قهرمانی جهان آماده بودم و شاید هیچ وقت در این حد آماد نباشیم. اگر شرایطم به گونه‌ای بود که بدنم آماده نبود و شکست می خوردم اینقدر نمی‌سوختم. ولی با بدن آماده و پیش بودن از حریف چیز دیگری را نشان می‌داد. اگر می توانستم کمی با دقت تر کشتی را مدیریت کنم می توانستم به راحتی مدال طلا را از آن خودم کنم. با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم. با این موضوع کنار آمدم تا در آینده بتوانم عنوان های بهتری را کسب کنم. 

وی درخصوص سال جدید عنوان کرد: امسال سال بسیار مهمی برای ورزش کشور به خصوص کشتی است، هم بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش داریم و هم مسابقات قهرمانی جهان که کسب سهمیه المپیک است و هر کشتی گیری 4 سال تلاش می کند تا بتواند در چنین موقعیتی به المپیک برسد. انشاالله سال پر قدرتی را داشته باشیم و پر از شیرینی برای ورزش کشور و مردم شریف ایران باشد.

محسن نژاد با اشاره به خانه بودن در نوروز 1402 گفت: در چند سال اخیر اولین سالی بود که در ایام ابتدایی نوروز در اردوی تیم ملی نبودیم و کنار خانواده بودیم. حتی یادم می آید 2 سال پیش در مسابقات قهرمانی آسیا امیدها در روز سال تحویل در مغولستان بودیم و با حریفان خودمان رقابت می کردیم. امسال با توجه به تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا این فرصت را پیدا کردیم که در کنار خانواده باشیم. در ادامه هم امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم و دل مردم ایران شاد کنیم. 

نایب قهرمان جهان در پایان خاطر نشان کرد: سال جدید را هم به همه مردم عزیز کشورم تبریک عرض می کنم امیدوارم سال خوبی برای همه باشد مخصوصا تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان، چرا که سال بسیار حساسی را در پیش داریم و مسابقات جهانی امسال برای من بسیار مهم است چرا که وزن من المپیکی است و باید هم مدال طلای جهان را کسب کنم و هم سهمیه المپیک پاریس را به دست بیاورم. امیدوارم سال خوبی برای همه کشتی گیران باشد. از مردم و عزیز و شریف ایران می خواهم همیشه ما را از دعای خیر خودشان بی نصیب نگذارند. ما فرزندان این ملت هستیم تلاش می کنیم آن ها را خوشحال کنیم. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول