اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاتروشف: رفتار غرب در اوکراین، عواقب فاجعه‌باری دارد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه حدود ۵۰ کشور در حال ارسال کمک نظامی به اوکراین هستند، گفت با این حال مسکو به ضرورت جلوگیری از جنگ بین کشورهایی که دارای سلاح اتمی هستند، اعتقاد دارد.

پاتروشف: رفتار غرب در اوکراین، عواقب فاجعه‌باری دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) به کشورهای غربی هشدار داد که رفتار آنها در جنگ اوکراین، عواقب فاجعه‌باری در پی خواهد داشت.

پاتروشف طی سخنرانی در همایش دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در دهلی‌نو، گفت: «روسیه با وجود حمایت نظامی فزاینده غرب از اوکراین به هدف خود خواهد رسید».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «مسکو به ضرورت جلوگیری از جنگ بین کشورهایی که دارای سلاح اتمی هستند، اعتقاد دارد».

این مقام ارشد امنیتی روس با بیان اینکه حدود ۵۰ کشور ائتلاف موسوم به «رامشتاین» در کنار اوکراین درگیر جنگ با روسیه هستند، افزود: «ما قادر خواهیم بود اوکراین را خلع سلاح کنیم و وحدت سرزمین‌های روسیه و امنیت مردم خود را تضمین کنیم».

 

پاتروشف پیش از این هشدار داده بود در صورتی که موجودیت این کشور تهدید شود، روسیه تسلیحات کافی برای نابود کردن هر دشمنی از جمله آمریکا را دارد.

روز گذشته نیز «نیکلای شولگینوف» وزیر انرژی روسیه ضمن اشاره به دفع تعدادی از حملات پهپادی به خاک این کشور در ماه‌های اخیر، گفت که اینگونه حملات به زیرساخت‌های انرژی روسیه تهدیدی جدی هستند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول