اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف انبار گوشت و مرغ در شاهرود/ وقتی سودجویان اقلام اساسی موردنیاز مردم را احتکار می‌کنند!

فرمانده یگان تکاوری پلیس استان سمنان از کشف انبار گوشت و مرغ در شاهرود خبر داد؛ این روزها خبرهای متعددی از احتکار اقلام اساسی موردنیاز مردم توسط سودجویان منتشر می‌شود.

کشف انبار گوشت و مرغ در شاهرود/ وقتی سودجویان اقلام اساسی موردنیاز مردم را احتکار می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمدعلی حمزه‌گردشی، فرمانده یگان تکاوری پلیس استان سمنان ظهر امروز در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری پلیس پس از دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مرغ و گوشت خارج از شبکه توزیع در یکی از فروشگاه‌های عرضه محصولات پروتئینی و فروش آنها به قیمت غیرمصوب و بالا، با هماهنگی مقام قضایی و با همراهی مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان و ناظران اداره جهاد کشاورزی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از انبار این فروشگاه، یک تن گوشت قرمز و یک تن و 300 کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف کردند.

حمزه‌گردشی تصریح کرد: تمام گوشت‌های کشف‌شده به اداره جهاد کشاورزی شاهرود تحویل و فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان تکاوری پلیس استان سمنان اظهار کرد: با اشرافیت و حضور پلیس، سودجویان و محتکران احساس آرامش نخواهند داشت و از مردم تقاضا می‌شود موارد مشابه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گوشت‌های گوساله فاقد مجوز به پایتخت نرسید

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به عملیاتی دیگر گفت: بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند و حمل دام و طیور باید با اخذ مجوزهای لازم انجام شود.

وی گفت: در پی کنترل محور مشهد- تهران، یک دستگاه نیسان حامل گوشت گوساله منجمد فاقد مجوز در ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این خودرو از نیشابور عازم تهران بود و مأموران ایستگاه شهید نوری پس از توقیف خودروی موردنظر اقدام به بازرسی از خودرو کردند، افزود: پس از بررسی اولیه، ۱۱۰ کارتن گوشت منجمد گوساله فاقد مجوز کشف و با هماهنگی اداره دامپزشکی شهرستان به آن اداره تحویل و یک نفر هم به مراجع قضایی معرفی شد.

کریمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول