اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در گلستان

رئیس پلیس فتا گلستان از انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی در گلستان خبر داد و گفت: یکی از متهمان در استان فارس و دو متهم دیگر در گلستان دستگیر شدند.

انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید تجری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: روزهای گذشته فردی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد با ترفند پیامک ثبت نام جا ماندگان سهام عدالت مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهمان به صورت باندی فعالیت کرده و با ارسال پیامک حاوی لینک جعلی با عنوان جا ماندگان سهام عدالت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب قربانیان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا گلستان تصریح کرد: متهمان با دسترسی به حساب قربانیان، مبالغ زیادی را از حساب افراد برداشت کرده و پس از جابجایی در چند حساب اقدام به خرید ارز دیجیتال می‌کردند.

تجری گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا، یکی از متهمان در استان فارس و دو نفر دیگر در استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول