اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: رویکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان دلسوزانه است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رویکرد دلسوزانه همراه با انتقادات و پیشنهادات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و اعضای آن در کردستان شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان: رویکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان دلسوزانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار نوروزی شورای راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روایت مشهور و حدیث قدسی است و در فریقین هم مشهود است که خداوند می‌فرمایند روزه برای من است و من به کسی که روزه بگیرد پاداش می‌دهم و این بهترین سخن از پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین افزود: مرحوم آیت‌الله حق‌شناس فرمودند که این بیان خداوند جنبه دیگری دارد اینکه می‌فرماید، روزه برای من است و من خودم جزای روزه هستم و این از پاداش فراتر می‌رود.

وی در ادامه سخنانش گفت: اگر خدا و ارزش‌های دین را از انقلاب و کارهایی که انجام می‌شود را حذف کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: از سخنان دلسوزانه و رویکرد دلسوزانه شورای ائتلاف و اعضای آن سپاسگزارم به نحوی حرکت شده که کارها با دلسوزی و همراهی وضعیت موجود ضمن انتقاد و پیشنهاد پیش رفته و این شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در بیش از دو سال و نیم که در کردستان حضور پیدا کردم، با شیوع کرونا همراه بود که پشت سر گذاشتیم، انتخابات ریاست جمهوری و تحول‌های فکری و کنش‌های اجتماعی فراوانی ایجاد کرد و وقایع تلخ سال گذشته رخ داد.

وی ادامه داد: هیچکس از وقایع تلخ و رخدادهای این شکلی که در سال گذشته رخ داد، خوشحال نیست و مورد پسند ما نیست و اظهار خرسندی نمی‌کنم ما در آن مدت ساعت‌ها فکر ایجاد کرد، با بزرگان و نخبگان و اقشار نشست‌هایی برگزار شد و ما را وادار به ساعت‌ها مطالعه کرد که موجب اندوخته ما شد..

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه تصریح کرد: نخبگان و صاحبان فکر باید به انسجام ملی، انسجام اجتماعی و وحدت مردمی توجه کنند چراکه وحدت و اتحاد رمز موفقیت ماست و راز آن این است که اهل جذب باشیم.

وی تاکید کرد: جوامع روشنفکری، هنرمندان، معتمدین، نخبگان و سایر گروه‌ها باید در تحقق وحدت ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی در بخش دیگری از سخننش به اهمیت عفو و گذشت اشاره کرد و گفت: می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب از افرادی که مرتکب اشتباهاتی شده بودند حتی زندانیان، گذشت کردند و بخشیدند لذا ما هم باید از آنها بگذریم، تکرار نکنیم و براساس دستور قرآن، دنبال پلیدی‌ها نرویم، می‌طلبد همه اهل گذشت، مهربانی و عفو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از افرادی که در آن ایام گرفتار شده بودند بعد از عفو رهبری سر زندگی برگشتند حتی مردم عادی هم از رهبری الگو گرفتند و از موارد شخصی هم گذشت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: در جریان اتفاقات سال گذشته بسیاری از جوانان و نوجوانان ما گرفتار شدند و این می‌طلبد که والدین بیشتر به فرزندان و خانواده توجه کنند.

وی اضافه کرد: ما باید از حوادث  گذشته بخصوص سال 1401 درس بگیریم و اشکالات خود را بنویسیم، برخی مواقع روش‌ها بخصوص روش‌هایی سخنرانی‌محور را تغییر داد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد: باید اتفاقات سال گذشته را آسیب‌شناسی کرد اینکه همه را گردن دولت بیندازیم درست نیست و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هم می‌طلبد توجه ویژه‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول