اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فلک‌الافلاک در بین ۵ موزه برتر کشور/ ۶۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای سال تا پایان هشتم فروردین، ۶۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

فلک‌الافلاک در بین ۵ موزه برتر کشور/ ۶۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید گردشگران از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان روز گذشته، ۶۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این بازه زمانی ۸۷ هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند، ضمن اینکه تا روز گذشته این جاذبه تاریخی در بین ۵ موزه برتر کشور قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: هم‌اکنون در انتهای پیک دوم سفرهای نوروزی هستیم و به نظر می‌رسد در روزهای پیش‌رو شاهد کاهش حضور گردشگران باشیم.

حسن‌پور بیان داشت: سعی کردیم در این برهه از تاریخ با اجرای برنامه‌های فرهنگی با کمترین چالش به استقبال از گردشگران برویم و لرستان را با سبقه تاریخی به همه معرفی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول