اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عدم استحکام سازی بندسارها معزل گناباد در هنگام بروز سیل

فرماندار گناباد عدم استحکام سازی و شکستگی بندسارها واحداث غیرمجاز دیواره های خاکی را مهمترین عامل بروز سیل شب گذشته 8 فروردین ماه در برخی مناطق گنابادعنوان کرد.

عدم استحکام سازی بندسارها معزل گناباد در هنگام بروز سیل

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، رضا نصیری در جلسه ستاد بحران که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد : مهمترین مشکل بروز سیل شب گذشته در شهرستان مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر سیلاب و عدم استحکام سازی بندسارها بوده و خواستار پیگیری جدی این موضوع از مراجع قضایی شد.

نصیری گفت : بیشترین خسارات بارندگی روز گذشته مربوط به بارش شدید تگرگ در زیبد که منجر به بروز خساراتی به بخش کشاورزی در این روستا شد ونیز آب گرفتگی در اراضی مزارع و چاه های روستای قنبرآباد و نیز خسارت به برخی قنوات شهرستان بود.

فرماندار گناباد در ادامه با تمدید آماده باش ستاد بحران به مدت ۲۴ ساعت دیگر خاطر نشان کرد: شب گذشته بدلیل اقدام سریع شهرداری گناباد و بیدخت در احداث کانال در بلوار ورودی و مسدود شدن دوبلوار در شهرستان، روان آب ها از ورود به شهر بیدخت و گناباد منحرف شد و به داخل کانال های سطحی آب هدایت شد که با این اقدام به موقع از خسارت بیشترجلوگیری شد.

مدیر بحران شهرستان با اشاره به اینکه سیل شب گذشته در شهرستان  خسارت جانی نداشت افزود: طی ۲۴ ساعت آینده ستاد بحران برآورد میزان خسارت مالی را انجام خواهد داد.

 در بارندگی شب گذشته شهرستان گناباد،  زیبد از توابع بالادستی این شهرستان  با ۲۹ میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش باران در شهرستان را داشت .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول