اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تعقیب و گریز در شرق تهران/ سارق حرفه‌ای با شلیک پلیس متوقف شد

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در عملیات تعقیب و گریز خبرداد.

تعقیب و گریز در شرق تهران/ سارق حرفه‌ای با شلیک پلیس متوقف شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی جانشین پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در شرق تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راننده یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از تعقیب خودرو با استعلام از مرکز پلیس متوجه شدند، خودروی پیکان وانت مورد نظر دارای دستور توقیف با راننده است ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، متهم در محدوده پایگاه ششم آگاهی مرتکب سرقت منزل شده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخطار توقیف خودرو، متهم پس از مشاهده گشت پلیس آگاهی به سرعت از محل متواری و حین فرار به تعدادی از خودروهای عبوری آسیب وارد کرد.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم متهم توجهی به دستوری های پلیسی نمی کرد ، در نهایت لاستیک خودرو مورد هدف شلیک پلیس قرار گرفت و خودروی متهم پس از گریز چند کیلومتری متوقف و راننده آن دستگیر شد.

  گزافی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول