اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

۵۲۳ هزار کودک از فضای دوستدار کودک هلال احمر بهره مند شدند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۵۲۳ و ۸۷۳ نفر کودک، از فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر خبرداد.

۵۲۳ هزار کودک از فضای دوستدار کودک هلال احمر بهره مند شدند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی،رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، با ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا ۹  فروردین پرداخت و گفت: ۱ میلیون و۲۱۰ هزار و ۸۹۰ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت اطلاع‌ رسانی نقاط حادثه ‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی و ۲۴۶ هزار و ۸۸۹ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۴۰۷ هزار و ۸۰۵ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۵۲۳ هزار و ۸۷۳ نفر از فضای دوستدار کودک نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی استفاده کردند. ۱۵۸ هزار و ۴۳۲ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌ های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به   ۲۷۵ هزار و ۷۷۱  نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که درمجموع به ۳ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۳۶ نفرخدمات ارائه شد.

گفتنی است، ۲۷ هزار و ۷۸۲ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول