اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طبخ یک میلیون غذای گرم در لرستان برای توزیع بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اجرای پویش اطعام مهدوی_افطاری ساده در استان، گفت: هر شهرستان یک پویش را برای اطعام نیازمندان راه‌اندازی کرده و در این راستا ۴۷ آشپزخانه تجهیز و آماده شده است.

طبخ یک میلیون غذای گرم در لرستان برای توزیع بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های کمیته‌امداد لرستان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ماه پرفضیلت پویش اطعام مهدوی را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: هر شهرستان یک پویش را برای اطعام نیازمندان راه‌اندازی کرده و در این راستا ۴۷ آشپزخانه نیز تجهیز و آماده شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان از پخت یک میلیون پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مددجویان این مجموعه خبر و ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی، مساجد، حسینیه‌ها برای طبخ غذای گرم استفاده خواهد شد.

شیخ‌پور بیان داشت: در تلاش هستیم در ماه مبارک رمضان همچنین توزیع ۱۲۰ هزار بسته غذایی و انجام ۳۰۰ هزار افطاری ساده صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول