اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نوروزگاه‌ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی گردشگران نوروزی است

نماینده مردم شهرهای سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروزگاه‌ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی است که با برگزاری برنامه‌های متعدد به معرفی آداب‌ و‌ رسوم منطقه می‌پردازد.

نوروزگاه‌ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی گردشگران نوروزی است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در بازدید از نمایشگاه‌های صنایع ‌دستی و هنرهای سنتی و جشن‌های ملی نوروزگاه در سنندج اظهار کرد: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، کردستان را به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌های طبیعی و روایتگری فرهنگ، تاریخ و تمدن استان به مسافران و گردشگران است.

وی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، برنامه‌های نوروزگاهی و سایر رویدادهای فرهنگی در ایام مختلف سال می‌تواند توسعه صنعت گردشگری استان را به‌ دنبال داشته باشد.

فتحی ضمن تقدیر از اقدام‌های بسیار ارزشمند دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در این ایام یادآور شد: مهمان‌نوازی مردم در کنار هماهنگی و هم‌افزایی مطلوب بین فعالان بخش خصوصی و اعضای ستاد منجر به رضایت گردشگران از سفر به این استان شده است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است در سال پیش‌رو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و خدمات‌رسانی مناسب، شیب توسعه پایدار گردشگری استان را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول