اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماجرای تعقیب و گریز خونین دزد و پلیس در کرمانشاه/ کشته ضدانقلاب، سارق هفت‌تیر کش از آب درآمد

طی روزهای گذشته رسانه های ضد انقلاب از کشته شدن یک جوان ۲۵ ساله بر تیراندازی ماموران پلیس در کرمانشاه خبر دادند. اما بررسی‌ها حاکی از آن است که فرد کشته شده یک سارق متواری و عضو یک باند سرقت مسلحانه بوده است.

ماجرای تعقیب و گریز خونین دزد و پلیس در کرمانشاه/ کشته ضدانقلاب، سارق هفت‌تیر کش از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر کشته شدن یک جوان ۲۵ ساله بر تیراندازی ماموران پلیس در کرمانشاه منتشر شد. برخی مدعی شده بودند که این جوان به نام «آزاد رضایی» به دلیل نداشتن مدارک خودرو مورد تعقیب مأموران قرار گرفت و در پی تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران کلانتری به سرش کشته شده است.

سرهنگ علی‌رضا دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه در واکنش به این اخبار و نحوه کشته شدن این جوان به خبرنگار فارس، گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد موبایل قاپی نافرجام در شهرک کارمندان، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به محل اعزام و حین گشتزنی موفق به شناسایی خودرو ۴۰۵ مورد نظر که چهارسرنشین با سر و صورت پوشیده داشت، شدند.

وی با اشاره به شناسایی این ۴ سارق مسلح که سرقت خشن و ایجاد رعب وحشت به عنف از جرائم مشهود آن‌ها بوده، ادامه داد: سارقان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کنند بعد از طی مسافتی توقف خودرو میسر نمی‌شود که ماموران به ناچار و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند و یکی از سرنشینان خودرو سارقان به‌وسیله کلت کمری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه در حال تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سارقان به سمت لاستیک آن شلیک می‌کنند که به دنبال آن خودرو پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق حاشیه خیابان متوقف که در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد راننده خودرو به علت اصابت گلوله فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از توقف خودرو سارقان، ۳ نفر از سرنشینان آن متواری شدند اما با تلاش ماموران یکی از آن‌ها دستگیر و یک قبضه کلت کمری و ۵ عدد فشنگ از وی کشف و در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت به عنف و مسلحانه اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه این چهار سارق بیش از ۱۰۰ شاکی خصوصی دارند و دستگیری آن‌ها با ابراز خرسندی شهروندان همراه بوده، گفت: حاشیه‌سازی و جریان‌سازی معاندان نمی‌تواند مانع اقتدار پلیس در ایجاد امنیت و آرامش برای ملت شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول