اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیم بازرسی مدیریت مهندسی بهداشت محیط در شهرستانهای استان طی ایام نوروز سه هزار و ۱۲۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را انجام داده است.

بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد ملک‌زاده به عملکرد تیم سلامت نوروزی بهداشت محیط استان اشاره کرد و گفت: ۲۷۹ اکیپ بازرسی در قالب ۱۷۷ نفر از پرسنل فعال طی ایام نوروز بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن بین راهی نظارت داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۵ هزار و ۹۰۸ مورد کلرسنجی افزود: مقدار مواد معدومی کشف شده ۲۸ هزار و ۸۷۷ کیلوگرم است.

وی از رسیدگی به ۱۳۹ شکایت بهداشتی طی ایام نوروز خبر داد و گفت: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی شده سه هزار و ۱۲۹ مورد بود، ضمن اینکه تعداد مراکز تهیه و توزیع حساس مواد غذایی بازرسی شده یک هزار و ۵۴۸ مورد است.

 ملک‌زاده بیان کرد: تعداد مراکز تهیه و توزیع معرفی شده به مراجع قضایی ۱۴۸ مورد بوده است، طی این ایام هم ۳۲ مرکز پلمب شدند.

وی تعداد اماکن عمومی بازرسی شده را ۶۴۶ مورد دانست و عنوان کرد: تعداد اماکن عمومی حساس بازرسی شده ۴۰۴ مورد است، تعداد اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضایی ۴۱ واحد است.

 ملک‌زاده از پلمب ۱۷ مکان عمومی خبر داد و گفت: تعداد مراکز و اماکن بین راهی بازرسی شده ۱۷۸ مورد، تعداد مراکز بین راهی که اخطار دریافت کردند ۲۷ مورد، مراکز بین راهی معرفی شده به مراجع ۲۳ و مراکز بین راهی پلمب شده چهار مورد است.

وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 190 گزارش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول