اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در هفته معلم برگزار می‌شود

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در هفته معلم خبر داد.

یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در هفته معلم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جاماسب بهمنیار در دیدار نوروزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان در سال ۱۴۰۱ برنامه های خوبی در مناسبتهای مختلف در راستای جهاد تبیین و کمک به مجموعه آموزش وپرورش انجام داده است.

وی از برگزاری یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی استان در هفته معلم در سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره با حضور مسؤلان کشوری و استانی در حسینه ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک ماه ضیافت الهی و عید نوروز گفت: بسیج فرهنگیان حلقه اتصال فرهنگیان با مجموعه سپاه است که خوشبختانه تعامل خوبی بین آموزش وپرورش و بسیج فرهنگیان وجود دارد.

حسنعلی عزت‌خواه از نقش تاثیر گذار بسیج فرهنگیان در جهاد تبیین و فعالیتهای تربیتی و آموزشی در کنار آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد .

ایمان سبحان نژاد فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از فعالیتهای خوب بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان و دانش اموزی در کنار آموزش وپرورش برای تعالی و پیشرفت آموزش وپرورش برنامه های خوبی در دست اقدام دارد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول