اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف 40.5 کیلو گرم حشیش در مرکز خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بیرجند کشف و ضبط شد.

کشف 40.5 کیلو گرم حشیش در مرکز خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی خراسان جنوبی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان بیرجند سواری پژو قاچاقچی مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که ماموران با انجام اقدامات پلیسی آن را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد؛ به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس با چشمانی بیدار تحرکات قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به آنان نخواهد داد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول