اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دادستان کرمانشاه: سارق کشته شده فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ سرقت مسلحانه انجام داده بود

مرکز رسانه قوه قضائیه - رسانه‌های تابلودار معاند اخیرا خبری مبنی بر کشته شدن یک جوان در کرمانشاه با تیراندازی ماموران نیروی انتظامی روی خروجی خود رفته‌اند. این رسانه‌ها مدعی شده‌اند فرد مورد اشاره به دلیل نداشتن مدارک خودرو مورد تیراندازی پلیس قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه: سارق کشته شده فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ سرقت مسلحانه انجام داده بود

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، بررسی ماجرای رخ داده نشان می‌دهد فرد مورد اشاره یک سارق مسلح بوده که فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان و مسافران نوروزی داشته است.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در این رابطه گفت: این فرد عضو یک گروه سارق مسلح بود که بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان کرمانشاه و مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و گزارش‌های مندرج در پرونده این گروه ۴ نفره به طور قطع سارق مسلح بودند و در پی تعقیب و گریزی که صورت گرفت در پی شلیک سارقین مسلح به سمت ماموران انتظامی، ماموران به دلیل دفاع از خود به سمت آن‌ها تیراندازی متقابل کردند. یکی از سارقان با شلیک گلوله نیروی انتظامی کشته شد و ۲ نفر دیگر دستگیر و یک نفر متواری شده است.

کرمی اظهار کرد: ۲ نفر از سارقانی که دستگیر شدند به سرقت مسلحانه اقرار کردند و سلاح نیز از این افراد کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بیان کرد: پرونده قضایی نیز تشکیل شده است و کسانی که دستگیر شده‌اند بازداشت موقت هستند و متهمی که متواری شده تحت تعقیب است و دستگیر خواهد شد، برخی از مال‌باختگان نیز شناسایی و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول