اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کارگاه تولید زغال با چوب بلوط در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد پلمب شد

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تماس مردمی با تلفن ۱۵۰۴ و اشراف اطلاعاتی، کارگاه غیرمجاز تولید زغال صنعتی در حین تولید زغال با چوب بلوط در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد، توسط نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

کارگاه تولید زغال با چوب بلوط در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی تماس مردمی با تلفن گویای ۱۵۰۴وهمچنین با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، نیروی انتظامی ونیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد و با اشراف کامل اطلاعاتی کارگاه تولید زغال صنعتی که در حین تولید زغال با چوب بلوط بصورت غیره مجاز در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد بود توسط نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد وبا دستور مراجع قضایی پلمب شد.

 مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از ادامه طرح برخورد با عاملین تهیه و توزیع کنندگان زغال غیر مجاز با چوب بلوط خبر داد و افزود: زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط، از مهمترین عوامل تخریب عرصه های منابع طبیعی بخصوص عرصه های جنگلی است.و با این افراد به شدت و حدت قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به برداشت غیرمجاز زغال از درختان جنگلی می نمایند، ادامه داد: اقدام قاطع و اثر گذار در انتظار سودجویان خواهد بود و در صورت شناسایی افرادی که اقدام به تولید زغال کنند برخورد قانونی انجام می‌شود.

جاوید بخت از مردم خواست از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی به منظور تهیه زغال خودداری کنند تا نسل امروز و فردایمان از این نعمت خدادادی بهره ببرند و انتظار میرود مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه های منابع طبیعی با تلفن رایگان ۱۵۰۴ اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان را اطلاع دهند تا از هر گونه تخریب وتصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول