اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

‌راستینه: برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است/ گناه و جرم مسئول بی‌تفاوت سنگین‌تر از مرتکب کشف حجاب است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند و برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است.

‌راستینه: برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است/ گناه و جرم مسئول بی‌تفاوت سنگین‌تر از مرتکب کشف حجاب است

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند.

وی افزود: مجلس در برخورد با بدحجابی و مصادیق آن در کنار دولت و قوه قضائیه است و هر جا که ابهام و یا خلاف و یا نقض قانون وجود دارد دولت و قوه قضاییه می‌توانند لایحه آن را به مجلس دهند تا با تصویب قوانین جدید خلأهای قانونی در این حوزه رفع شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متاسفانه مشاهده سکوت و بی تفاوتی عده‌ای از مسئولان در قبال مصادیق بدحجابی و ازجمله کشف حجاب هستیم که در این باره باید بگویم گناه و جرم مسئولی که در قبال کشف حجاب و بی تفاوت باشد و سکوت اختیار کند سنگین‌تر از کسی است که مرتکب کشف حجاب می شود.

راستینه خاطرنشان کرد: ۳۲ دستگاه در قبال مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند و همه آنها باید از تمام ظرفیت خود برای السا و انجام کارهای فرهنگی برای تبلیغ و ترویج حجاب استفاده کنند.

وی افزود: در کنار برخورد قانونی با مصادیق کشف حجاب با مسئولینی هم که در قبال این موضوع سکوت اختیار می کنند و بی‌تفاوت هستند باید برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما در آینده ای نزدیک ترک فعل ها و سکوت و بی تفاوتی مسئولینی که در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند در قبال کشف حجاب را در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌دهیم و مصادیق تخلف از قانون را برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد.

به گزارش فارس، هزاران نفر از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پویشی در سامانه «فارس‌من» از مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه خواسته‌اند با توجه به فراخوان‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب درباره کشف حجاب و تبدیل شدن برخی افراد به پیاده نظام این جریانات، کشف حجاب به عنوان یک جرم امنیتی لحاظ و ضمن اعلام به عموم مردم، برخورد قاطعی با این نوع جرم‌انگاری صورت گیرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول