اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهویی: بزرگ‌ترین چالش گل‌گهر دوری از بازی‌های رسمی است/ قلعه‌نویی برد ۳ بر ۲ را به یک بر صفر ترجیح می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: تیم‌ها در شروع مجدد لیگ چالش بزرگی خواهند داشت.

الهویی: بزرگ‌ترین چالش گل‌گهر دوری از بازی‌های رسمی است/ قلعه‌نویی برد ۳ بر ۲ را به یک بر صفر ترجیح می‌دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی درمورد دیدار نساجی و گل‌گهر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی برای همه عزیزان و طاعات و عبادات همه عزیزان هم قبول باشد. پس از وقفه‌ای که به خاطر فیفادی اتفاق افتاد، فردا لیگ مجدد شروع می‌شود. تیم‌ها به دلیل اینکه چند هفته‌ای دور از مسابقه رسمی بودند، چالش بزرگی خواهند داشت.

وی افزود: اطمینان دارم این موضوع در حوزه آمادگی جسمانی در کنار مسائل فنی و فرم بازی، سبب افت کیفی تیم‌ها خواهد شد که البته طبیعی هم است. هرچند همه تیم‌ها مثل گل‌گهر و نساجی سعی کرده‌اند با برگزاری بازی‌های دوستانه این چالش را پشت سر بگذارند اما به هر حال بازی دوستانه تفاوت زیادی با مسابقات رسمی دارد. امیدوارم بتوانیم فردا خودمان را خیلی سریع به فرم ایده‌آل بازی برسانیم و کیفیت قبل از تعطیلات را بار دیگر ارائه بدهیم.

سرمربی تیم گل گهر تصریح کرد: نساجی تیم خوبی است که مدل خاصی از بازی را با کیفیت خوبی اجرا می‌کند. روی ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی است و در بازی رفت با وجود اینکه کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم به خاطر یک لحظه بی‌مسئولیتی و از دست دادن تمرکز، روی یک ضربه ایستگاهی جریمه شدیم و نتوانستیم آنچه از لحاظ کیفی و فنی می‌توانستیم به دست آوریم و لیاقتش را داشتیم به دست بیاوریم.

الهویی عنوان کرد: باید بدانیم فردا هم این نکته وجود دارد. در تمام لحظات بازی با توجه به جو و شرایط استادیوم قائمشهر و مدل بازی نساجی باید در تمام لحظات تمرکز کامل داشته باشیم و کمترین اشتباه را مرتکب شویم. باید سعی کنیم با اعتماد به نفس و شجاعت مدل فوتبال خودمان را ارائه بدهیم.

وی با تشکر از امیر قلعه‌نویی گفت: در ۲ سال و نیم گذشته او توانست یک مدل فوتبال خیلی خوب را در تیم گل‌گهر پایه‌گذاری کند واین تیم یک پای ثابت اکثر دیدارهای جذاب لیگ در این مدت بود. تیمی که با تفکر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد ۳ بر ۲ برنده شود تا برد یک بر صفر به دست آورد. این فوتبال را جذاب‌تر و دلپسندتر می‌کند. به کیفیت تیم‌مان و بازیکنان ایمان داریم اما خیلی مهم است فردا شجاعت و تمرکز لازم را هم در کنار این کیفیت داشته باشیم تا عملکرد قابل قبولی را در بازی سخت فردا ارائه بدهیم.

سرمربی گل‌گهر درخصوص غایبان این تیم برای بازی با نساجی، توضیح داد: مسیح زاهدی دوره بازتوانی را گذراند و وارد تمرینات ما شد اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم. او اکنون در تهران در حال تمرین است و سایر بازیکنان گل گهر در اختیار کادرفنی هستند. علی علیزاده هم کامل بازگشته است و در بازی‌های دوستانه هم برای ما بازی کرده. در دایره بازیکنان در اختیار کادر است. فرم و شرایط خوبی داریم و امیدوارم کیفیت و عملکرد خوبی همراه با شجاعت و تمرکز کافی داشته باشی تا بتوانیم به آنچه لیاقتش را داریم برسیم.

پایان پیام.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول