اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: در بازی با پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز هستیم/ انتظارات از مس رفسنجان بالا رفته است

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: با شرایطی که جدول لیگ دارد به نظرم بازی خوبی را شاهد هستیم، چون مس و پرسپولیس انگیزه قابل احترامی دارند.

ربیعی: در بازی با پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز هستیم/ انتظارات از مس رفسنجان بالا رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس درباره این بازی ظهار داشت: سال نو را به همه مردم عزیر کشورمان را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید پر از برکت برای مردم باشد. درباره بازی باید بگویم که همه از شرایط با خبر هستیم. با شرایطی که جدول لیگ دارد به نظرم بازی خوبی را شاهد هستیم. هر دو تیم انگیزه قابل احترامی دارند.

ربیعی ادامه داد: پرسپولیس تیم قابل احترام و کادرفنی خیلی خوبی دارد اما این تیم را به‌خوبی آنالیز کردیم. هرچند که شرایط لیگ به گونه‌ای است که هر دو تیم الان به شناخت خوبی از هم رسیدند و به نظرم بازی فردا بازی خوبی خواهد شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد اینکه در پنج تقابل قبلی خود با پرسپولیس ۴ بار شکست خورد و یکبار به تساوی رسیده تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما برای بازی فردا این است که کیفیت درستی از خودمان ارائه دهیم چرا که وقتی کیفیت خوبی از خود نشان دهیم پشت آن نتیجه هم وجود دارد. در نهایت ما در همه بازی‌ها به دنبال این هستیم تا امتیاز کامل را بگیریم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که روند خوب مس در هفته‌های اخیر بعد از توقف لیگ ادامه پیدا می‌کند خاطرنشان کرد: امسال به صورت کلی روند مس رفسنجان زیاد نوسان نداشته هر چند که مساوی‌های زیادی داشتیم اما در دل همین مساوی‌ها فاکتور نباختن وجود دارد که این مسئله بسیار مهم است. ما در برخی از بازی‌هایی که مساوی کردیم پنالتی یا موقعیت از دست دادیم و در برخی از بازی‌ها هم مثل بازیکنان نساجی اشتباهات زیادی داشتیم اما امیدوارم که ریتم خوب ما در بازی فردا ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه مثل رفسنجان چقدر شانس گرفتن سهمیه آسیایی دارد خاطرنشان کرد: چیزی که به ما اعلام شده این است که استقلال و نساجی از فصل گذشته و قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی در فصل اخیر راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. ما در جام حذفی، حذف شدیم و قهرمان لیگ هم از بین سه تیم سپاهان پرسپولیس و استقلال انتخاب می‌شود مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ بدهد که به آن ورود نمی‌کنم. شاید یک تیم به خاطر بدهی از آسیا حذف شود که این مساله خوبی نیست. نه اینکه استقلال باشد و من این حرف‌ها را بگویم بلکه امیدوارم این اتفاق برای هیچ تیمی رخ ندهد چون تیم‌ها زحمت می‌کشند تا قهرمان شوند و با حضور در آسیا پاداش قهرمانی خود را می‌گیرند. از طرف دیگر خوشحالم که مس به نقطه‌ای رسیده که شما خبرنگاران رفسنجانی با اعتماد به نفس از برد مقابل پرسپولیس و حضور در آسیا صحبت می‌کنید. این در حالی است که ۴،۵ سال پیش مس رفسنجان در لیگ دسته اول برای نیفتادن و سقوط نکردن می‌جنگید و الان شرایط به گونه‌ای است که انتظارات از تیم بالا رفته است.

وی تصریح کرد: شنیدم آقای پورمحمدی گفته باشگاه مس مثل مادر است و تا زمانی که هست باید قدرش را دانست. او خودش از دل این شهر است و مردم باید قدر مس رفسنجان را بدانند. الان از این تیم به عنوان تیم محترم نام برده می‌شود اما برخی حرف‌ها وجود دارد که هر چقدر بگویم شاید مخاطب خوب متوجه نشود یا اینکه برداشت غلطی کند اما ۵ سال پیش مثل رفسنجان در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم بود و الان در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد که این خودش یک قهرمانی به حساب می‌آید. در لیگ ایران چند تیم در دسته بالاتر، چند تیم در دسته میانی و چند تیم در دسته پایینی هستند که البته این مساله مختص به لیگ ایران نیست ولیگ‌های کشورهای اروپایی همین شرایط را دارند. اگر از این تیم حمایت نشود در سریع‌ترین زمان ممکن سقوط می‌کند همانطور که صبا و نفت تهران روزگاری در آسیا حضور داشتند و الان وجود خارجی ندارند. مردم رفسنجان با این تیم زندگی می‌کنند و تیم مس نام شهر رفسنجان را بیشتر از قبل در کشور طنین‌انداز کرد.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص عملکرد تیم ملی و ارزیابی کار امیر قلعه‌نویی در دو بازی اخیر تیم ملی افزود: نباید کار امیر قلعه‌نویی را در این سطح ارزیابی کرد چرا که یک مربی باید ساعت‌ها کار و تمرین کند و آزمون خطا انجام دهد تا بعد از چند مرحله اردو و مسابقه بتوان عملکرد فنی او را مورد بررسی قرار داد. امیر قلعه‌نویی، عزیز همه ماست و انتخاب او انتخاب شایسته‌ای بود که امیدوارم همراه با او در جام ملت‌های آسیا موفق شویم.

ربیعی درباره اینکه انتظارش از مسئولان رفسنجان برای حمایت از تیم مس چیست اظهار داشت: انتظاری ندارم! ما همه تمرکز خود را روی ۷ بازی باقیمانده گذاشتیم. الان مسئولان رفسنجانی هرکاری می‌توانند باید انجام دهند چرا که تیم مس برای مردم رفسنجان است، همانطور که نساجی برای مردم قائمشهر، ملوان برای مردم انزلی و نفت برای مردم آبادان به حساب می‌آید. ما در مسائل سخت‌افزاری رشد خوبی کردیم اما چهارسال اینجا سختی کشیدیم. دو سال روی چمن مصنوعی بازی کردیم و دو سال در شهربابک به میدان رفتیم. الان سالن وزنه و استخر داریم و همه این حال در حال بهره برداری برای باشگاه مس رفسنجان است.

وی ادامه داد: من افتخار همکاری با غلامحسین پیروانی را داشتم. این مربی جمله معروفی داشت که می‌گفت با تفنگ بادی نمی‌توان به جنگ مسلسل رفت. ما برای اینکه با رقبا رقابت کنیم باید از نظر امکانات، بازیکن، بودجه و مسائل دیگر هم تراز آنها باشیم وگرنه باید ته صاف قرار بگیریم.

ربیعی در مورد اینکه برای بازی فردا مصدوم و محرومی دارد خاطرنشان کرد: محروم نداریم اما یکی دو مورد مصدومیت ریز در تمرین امروز رخ داد که پزشکان در تلاش هستند تا فردا وضعیت آن را مشخص کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول