اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: به تماشاگران انزلی دست مریزاد می‌گویم/ ملوان باید بماند

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ملوان تیم خوب و با اصالتی است و باید بماند چون آنها هویت فوتبال ما هستند.

الهامی: به تماشاگران انزلی دست مریزاد می‌گویم/ ملوان باید بماند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی سرمربی هوادار تهران بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: ابتدا بابت کنفرانس دیروز باید عذرخواهی کنم چون به ما اطلاع نداده بودند که باید بیاییم. سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک میگویم مخصوصا به مردم خوب انزلی و امیدوارم در ماه مبارک رمضان و عزیز همه مردم شاد و خوشحال باشند. در خصوص بازی باید ابتدا به مازیار زارع تبریک بگویم بابت این تیم خوبی که درست کرده و بازی خوبی که انجام می‌دهند. مازیار آینده فوتبال ماست و می‌تواند یک مربی خوب برای فوتبال ملی باشد چون همه شرایط یک مربی خوب را دارد.کلاس و وجاهت مربیگری را دارد و از نظر فنی هم ببینید تیمش چقدر خوب بازی میکند.

سرمربی هوادار اذعان داشت: ابتدا باید به تیمم تبریک بگویم چون فوتبالی که نیمه اول بازی خوب ، روان و با برنامه بازی کردیم و می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. نیمه اول ما بهترین نیمه اول تمام بازی های ما بود به بچه ها تبریک میگویم و دست تک تکشان را میبوسم. نیمه دوم با توجه به شرایط جوی و جمعیت خوب هواداری که به استادیوم آمده بود من امروز ملوان را زنده دیدم ملوان امروز فوق العاده بود. این ورزشگاه اصالت دارد و در سفره مردم است و ملوان از آن تیمهایی است که باید باشد ، صنعت نفت و تراکتور و نساجی فوتبال و هویت و اصالت ما هستند. تماشاگران ملوان ۹۰ دقیقه زیر باران تیمشان را تشویق کردند به تماشاگران خوبشان و تیم خوبشان دست مریزاد میگویم.

وی افزود: به نظر من موقعیت های ما بهتر و بیشتر بود شرایط تیمی ما نسبت به ملوان تا حدودی بهتر بود و نتیجه عادلانه بود ولی ۱۵ دقیقه پایانی ملوان خیلی خوب بود و فشار آورد و این هم طبیعی بود و از بچه های خودم بابت دفاع خوبشان تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول