اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با 2 ویژه برنامه

دو ویژه برنامه «روز جمهور» و «دوازدهمین روز سال» در روز جمهوری اسلامی ایران از رادیو ایران پخش می‌شود.

بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با 2 ویژه برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند. امسال دو ویژه برنامه «روز جمهور» و «دوازدهمین روز سال» از رادیو ایران پخش می‌شود.

ویژه برنامه «روز جمهور» با حضور فرشید باقریان استاد دانشگاه و کارشناس  مسائل سیاسی و بین‌المللی، مهدی مقسومی استاد دانشگاه و کارشناس مسایل حقوقی، ابوذر یاسری استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی، حسین کاشانی پور استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی و سید رضا حسینی کارشناس مسائل سیاسی آثار و برکات بزرگ روز جمهوری  اسلامی را بررسی می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی فریدون ماهر و اجرای مهدی معظمی شنبه 12 فروردین ساعت 9:30 پخش می شود. «دوازدهمین روز سال» نیز در همان روز از اهمیت و جایگاه روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) می‌گوید. این برنامه  نیز ساعت 13:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول