اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ناگفته‌های نماینده گچساران/روایت حسینی پور از سیاه نمایی با دوربین‌های اجاره‌ای


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: باید دید علت ناکامی ها و موفقبت های دولت ها در ۴۰ سال انقلاب اسلامی چه جیزی می باشد.

ناگفته‌های نماینده گچساران/روایت حسینی پور از سیاه نمایی با دوربین‌های اجاره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور در آیین افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی باشت اظهار کرد: ما برای گفتار درمانی نیامده‌ایم بلکه به دنبال کردار درمانی می باشیم، ما نیامده ایم که کار خوب گذشتگان را کتمان کرده زیرا این کار کتمان عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و این خوب نمی باشد.

وی بیان کرد: بنای ساختمان کج کار خوب دیگران را کتمان کردن پسندیده نمی باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نصف چمن مصنوعی را که در گذشته شروع کردند و در حال حاضر به اتمام رسید تصریح کرد: در حال حاضر ۳۹ چمن مصنوعی و شروع عملیات ده مدرسه و پایان آن ها در چند ماه بعد یک تحول بزرگ است.

 حسینی پور عنوان کرد: همه دولت ها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هم موفقیت و ناکامی های بسیاری داشتند قرار ما در موفقیت ها و ناکامی ها مچ گیری نیست.

 وی با اشاره به اینکه ما نباید با این کار بگوییم دیدید نتوانستید کار کنید و یا نماینده ما بهتر بوده و کار کرده است گفت: قرار است به گونه ای دیگر به اقدامات انجام شده نگاه کنیم،در ۴۰ سال گذشته موفقیت‌ها و ناکامی‌های اساس آنها چه بوده است؟، چرا در این مدت تقویم وارد دولت های اصولگرا و اصلاح طلب آمدند و رفتند آنها در بخش‌های مختلف موفقیت و ناکامی های مختلفی داشتند و علت آنها چه بوده است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ریشه و اساس همه ناکامی های تمام دولت‌ها چه اصولگرا و اصلاح طلب نبود و فقر شدید مدیریت جهادی و انقلابی بوده و نمی توانیم کتمان کنیم در دولت اصلاحات رشد موشکی داشتیم در همان دولت هم ما توانستیم صفحات سوخت ۲۰ درصد را از جایی شروع کنیم.

حسینی‌پور بیان کرد: با تفکر انقلابی مجید شهریاری و امثال آن که با هزینه شخصی خودش این صفحات سوخت را برای آزمایشگاه تهران و برای نجات جان ۷۸۰ هزار مریض سرطانی ساختیم و آن را تولید کنیم ،اگر ما امروز در هر محفلی نشستیم حرف زدیم بگذارید در مورد این نگاه و گفتمان صحبت شود که مدیرکل و نماینده خود و استاندار و رئیس جمهور بر اساس اقدامات اینگونه انقلابی و حهادی انجام شده متر و اندازه گیری شود.

وی افزود: بیشترین توهین و فحاشی ها را در مدتی که به بهارستان آمده‌ام به من نثار کردند و هر کس دیگر جای من این پیامک ها را بخواند دچار افسردگی و ناراحتی روحی شدید میشود، اما من روزهای سخت تری را در زندان عراق گذراندم و این برای من عادی ست با خود کنار آمدم زیرا دنبال خدمت صادقانه هستم.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه در بعضی مواقع جهل اجازه دیدن بسیاری از کارها و اقدامات را نمی دهد ادامه داد: در دو حوزه انتخابی خود از من سوال می کنند در این مدت چه کرده اید با کمی دقت در مباحث چمن مصنوعی حدود بیست و یک چمن در گچساران و دوازده چمن در باشت، ۳ طرح شهید سلیمانی که جمعاً ۳۹ زمین چمن مصنوعی انجام شده آن هم با دلار بالای ۵۰ هزار تومان در قیاس با نصف زمین چمن صورت گرفته در ادوار گذشته گوشه ای از اقدامات صورت گرفته می باشد، البته اگر جهل در کار نباشد و بتوان این اقدامات مثمر را دید.

حسینی‌پور اضافه کرد: اگر شعار بر ضد من دهند و یا از من تعریف کنند تاثیری بر من ندارد زیرا میبینم جریان رسانه‌ای بی تقوا چطور گفتمان انقلاب اسلامی را به چالش می کشاند و چگونه بزرگترین کارهای این نظام را هیچ می کند، تا کسی آنها را نبیند و اما کوچکترین کار هایشان را چنان بزرگ میکنند که ملت باور کرده این اقدامات بسیار بزرگ است.

 وی گفت: من در چهار روز طول هفته را شب تا اذان صبح بیدار بوده و تلاش می کنم تا کارها را انجام داده و بعد وارد صحن علنی مجلس شوم در آنجا نیز دوربین‌های اجاره‌ای برخی آقایان هستند که از من لحظه عکس میگیرند، در گوشه ای اگر بروم و برای ۵ دقیقه استراحت کوتاهی کنم مزدبگیران شان عکس از من گرفته و منتشر می کنند.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه من چهار شب را نمیخوابم چون یک سال و نیم از همکارانم در مجلس عقب هستم تصریح کرد : دولت و مجلس در کنار هم قرار داریم تا کارهای بزرگی را انجام و توسعه و رفاه بیشتری را برای مردم رقم بزنیم.

حسینی پور اضافه کرد: برای گلزار شهدای دو شهرستان گچساران و باشت از مسئولیت های اجتماعی اعتباراتی را قرار داده ایم.

 وی افزود:ما بیش از پانصد و هشتاد میلیون متر مکعب از آب کوثر را می دهیم و دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این آب استفاده می کنند، یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون متر مکعب از آب سد چم شیر را می دهیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد : در هزاران هکتار زمین های مرغوب کشاورزی ما تاسیسات نفتی قرار داده شده است بخش عظیمی از آب را به تاسیسات نفتی داده‌ایم، ۴۶ میلیون متر مکعب آب برای تاسیسات و توسعه بعداً نفت و پتروشیمی از همین الان فروخته شده است.

حسینی پور بیان کرد آب شرب شما مردم را در بوشهر به صنعت می فروشند،اگر بخواهیم برای صتعت آب بگیریم به ما آب نمی دهند اما آن را در بوشهر به صنعت می فروشند، وظیفه نفت است که به ما مسئولیت های اجتماعی اختصاص دهد، من با آنها حرف های بسیاری داشته و آنها را پیگیری می کنم.

 وی افزود: آلایندگی ما از محل ماده یک تبصره ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده طی آن سال ها روزی یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان بوده است که اگر آن را در ۱۲ ماه ضرب کنید میشود ۵۱۱ هزار میلیارد تومان که اگر یک روز از آن را به ما بدهند شهرستان خود را آباد خواهیم کرد، برای حوزه علمیه کمک و اعتبار گرفته و پمپاژ کشاورزی فاز یک امامزاده جعفر افزون بر ۳۷۶۰ هکتار و فاز دیگران ۳۱۰۰ هکتار اقدامات موثری انجام می شود، و در حال حاضر برای این دو فاز ۱۸ میلیارد تومان اعتبار قرار داده ایم.

حسینی پور با اشاره به اینکه جایگزین کردن پمپاژ ایستگاههای پمپ آب به جای سد شیو یک اشتباه بود تصریح کرد: سد شیو به مدت چهار سال با ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اتمام می‌رسید اما در حال حاضر ایستگاه پمپاژ برای آب زمین های کشاورزی امام ضامن در باشت حدود ۳۵۶۰ هکتار آن را تحت پوشش قرار میدهد تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بوده هزینه شده است.

وی گفت: در آن زمان ۱۰۷ میلیارد تومان پیمانکار آقای گوهرگانی طلبکار است طبق نظر کارشناسان برای اتمام این پروژه به غیر از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه شده در گذشته به ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

حسینی پور اضافه کرد: این پروژه با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تنها سه هزار و ۶۰۰ هکتار زمین در باشت را آبیاری خواهد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: اما سد شیو با هزار میلیارد تومان تمام می شد و می توانست ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین را آبیاری کرده و آب سقله آن تا زیر دانشگاه آزاد گچساران رفته و از آنجا نیز تا دشت مور برود یعنی کنار دست سد کوثر این آب قرار می گرفت .

حسینی پور با اشاره به اینکه کارهایی اساساً اشتباه بود و کوتاه هایی صورت گرفته است عنوان کرد: تلاش می‌شود تا در سد شیو موفق شویم، کارهایی از این قبیل انقلابی بوده و بنای آن در دولت انقلابی گذاشته میشود همان‌گونه که موفق شدیم زمین ۲۶۰ هکتاری منطقه لیشتر را که ۱۵سال شخصی می گفت می خواهم پالایشگاه ۱۳۰ هزار بشکه ای در آن بزنم آن را جابجا کردیم.

 وی گفت: آن زمین جابجا شد و سرمایه‌گذاران نیز مشخص شده است، مجوز خوراک آن به اتفاق استاندار از سوی وزیر نفت گرفته شده و عملیات احرایی آن به زودی آغاز می گردد.

نماینده مردم گچساران و باشت اظهار کرد:  آقای امین زاده که خودش ۱۲۵ هزار میلیارد برای پتروپالایشگاه می آورد کاش می گفت که چه کسی به او گفته نرو و در گچساران سرمایه گذاری انجام ندهید‌.

حسینی‌پور اضافه کرد: من به آن شخص می گویم اگر با من مشکل دارید چرا علیه مردم اقدام می‌کنید.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه اقدام علیه من بهتر است تا اینکه ۳۰۰۰ جوان جویای کار را در گچساران را با این اقدام بکشید، تصریح کرد: اگر قرار باشد جریان با یک پتروپالایشگاه مشکل دو هزار جوان را حل کند من دعا می کنم آدمی را که مخالف آن هستم و مخالف من می باشد را خدا کمک کند تا بتواند مشکل این جوانان را حل کند.

 وی گفت: اگر تمام خیابان های باشت را چمن مصنوعی کنیم باز هم عده‌ای راضی نخواهند شد زیرا آنها به دنبال حل مشکل اشتغال فرزندان خود هستند و این نگاه خوبی نیست زیرا باید خدمات دیگر را دید ولی من آن را درک می کنم.

حسینی پور افزود: این مشکل قابل حل است با اقدامات موثر و انقلابی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی و اجرای پتروپالایشگاه گچساران و اقدامات دیگری که موثر می باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول