اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آمارهای جالب تماس‌های مردم با پلیس لرستان/ ١۵ هزار تماس عملیاتی شد

فرمانده انتظامی لرستان از عملیاتی شدن ١۵ هزار و ٨٩٧ تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد.

آمارهای جالب تماس‌های مردم با پلیس لرستان/ ١۵ هزار تماس عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با رسانه‌ها تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ را نشان از مشارکت و اعتماد مردم به پلیس دانست و گفت: جلب رضایت مردم جزو الویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است.

وی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ١١٠، گفت: از ابتدای طرح نوروز یعنی ٢٧ اسفند ماه ١۴٠١ تا کنون از تعداد ۴٢ هزار و ٧۵٣ تماس برقرار شده با سامانه ١١٠، بیش از ١۵ هزار ٨٩٧ مورد تماس نیاز عملیاتی بوده که توسط یگان‌های اجرایی و پلیس‌های تخصصی اجرایی شده است و تعداد ٢۶ هزار ٨۵۶ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس، با افزایش ٢٠ درصدی همراه بوده که این خود نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: سامانه تلفنی ١١٠ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است و می‌طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.

وی با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ١١٠، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند می‌باشد.

 الهی با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: از یک سو، حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سویی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگوی به مطالبات و خواسته‌هایی به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان فهیم و قانونمدار با پلیس خدمتگزار، با بیان اینکه سامانه ١١٠ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، کالای قاچاق، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول