اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اقتصاد باید مردمی سازی شود/ اتاق فکر آمریکایی‌ها پی‌درپی به اقتصاد کشور حمله می‌کنند

امام جمعه پردیس گفت: اقتصاد باید مردمی سازی شود زیرا مردم ایران همیشه پای کار کشور، انقلاب و در صف اول یاری‌رسانی به یکدیگر بوده‌اند.

اقتصاد باید مردمی سازی شود/ اتاق فکر آمریکایی‌ها پی‌درپی به اقتصاد کشور حمله می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در یازدهمین روز سال در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان اینکه 12 فروردین تنها راه نجات کشور در سایه اسلام و جمهوری و نظام اسلامی است، اظهار کرد: دوازده فروردین هم همانند 22 بهمن، قله ایام الله و روز نخست حکومت الله است.

وی ضمن تسلیت وفات ام المؤمنین حضرت خدیجه(س)، گفت: ما سوگوار مادر مهربانی هستیم که در شرایط سخت تحریمِ مسلمانان که در روزهای انتهایی حصر و تحریم، یک خرما را بین سه نفر تقسیم و تمام ثروت خود را برای ابقای اسلام و رفع این حصر و حتی ترویج اسلام اهدا کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: از تمام مسوولان انتظار می‌رود که این بانوان را در این مسیر حمایت کرده و اگر می‌بینیم خانمی برای حجاب و عفاف دل می‌سوزاند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کند از او حمایت کرده و نگذارید حرمت زنانِ باحجابِ ما شکسته شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به بیانیه تبیینی وزارت کشور پیرامون عفاف و حجاب، ابراز کرد: موضع دولت در صیانت از ارزش‌های دینی به ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب قابل تقدیر است و از دولت می‌خواهیم که در مقابل تلاش های سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده، سلامت و امنیت اجتماعی مردم، مواجهه ‌فعال و هوشمندانه ای داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمنان بی حیا و بی آبرو با تمام عِده و عُده به ارزشهای دینی علی الخصوص واجب شرعی عفاف و حجاب در حال تاختن هستند و نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی را مورد هدف شوم خود قرار داده اند و باید سد محکمی در مسیر راهشان ایجاد شود و سیلی محکمی از مردم و مسوولان بخورند تا متوقف بشوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه شعار سال و مسائل اقتصادی عنوان کرد: اقتصاد باید مردمی سازی شود زیرا مردم ایران همیشه پای کار کشور، انقلاب و در صف اول یاری‌رسانی به یکدیگر بوده‌اند و از سوی دیگر باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت گسترده ای صورت پذیرد زیزا دانش، مؤلفه اصلی قدرت در همه عرصه‌ها، از جمله اقتصاد است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: باید با فساد مبارزه اساسی و واقعی صورت پذیرد زیرا اگر با مفسدین و زمینه‌های فسادزا در کشور مبارزه نشود ما به اقتصاد مقاومتی که کاهش تورم و رشد تولید را به همراه دارد نخواهیم رسید و در این راه باید نگاه و حرکتی انقلابی در ثبات اقتصادی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسوولان و مردم بدانند که اتاق فکرهای آمریکایی، شبانه روز و مستمر و باسرعت علیه اقتصاد کشور در حال فعالیت هستند لذا باید در زمینه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال، یک حرکت انقلابی سریع و مستمر اتفاق بیافتد تا نقشه های اقتصادی آمریکایی علیه ایران را خنثی و بی اثر کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول