اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راهکارهای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال چیست؟

امام جمعه دهدشت گفت سوال من این است راهکار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای شعار سال چیست.

راهکارهای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، ماه رمضان را فرصتی ارزشمندی عنوان و اظهار کرد: در این ماه قوه تقوا را تقویت و نفس سرکش را سرکوب کنیم.

امام جمعه دهدشت افزود: از این فرصتی که خدا به ما داده است توجه کنیم.

وی گفت: رمضان نباید رمضان نخوردن و نیاشامیدن باشد بلکه رمضان خشوع، سحر و الهی العفو باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که در ماه رمضان همه لحظات مهمان خدا هستیم گفت:
فرصت محدود است و زبان ما باید به ذکر بگذرد، باید دید از این نسیم رحمت و انعام الهی و برکات واسع چه‌قدر برداشت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود شعار سال را یادآور شد و با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب ۱۶ سال است که شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری می‌کنند گفت: امسال هم نگاهشان اقتصادی بود و تحقق این شعار نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی دارد.

وی راه مقابله با اتاق فکرهای آمریکایی را خودکفایی در اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: امروز مهم‌ترین اولویت کشور باید تلاش شبانه‌روزی جهت رشد اقتصادی، مهار تورم و بالابردن سطح رفاه اجتماعی جامعه و رفع آسیب‌های معیشتی باشد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: با نصب بنر و جلسات و سخنرانی مشکل شعار سال حل نمی‌شود، ۱۰ روز از سال گذشته هنوز در استان راهکاری برای شعار سال اعلام نشده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار مردمی‌سازی اقتصادی شد و با بیان این‌که دولت دست خود را از اقتصاد کوتاه کند گفت: این به منزله خلع سلاح نیست بلکه دولت اجازه دهد سرمایه مردم به اقتصاد کمک کند، نقدینگی جامعه را به سمت تولید بیاورند و مقابل بانک‌های بنگاهی بایستند.

وی خواستار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شد و بیان کرد: کشورهایی با جمعیت ۲۰۰ میلیون بر پایه هوش مصنوعی اقتصاد خود را مدیریت می‌کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی را یادآور شد و اظهار کرد: این روزها نوید فرمایش ۲۵ ساله رهبری بیشتر نمایان شده است.

وی حمایت علی‌اف از نتانیاهو را یادآور شد و خطاب به وی که لقمه‌ای که بر داشته‌ای گلوگیر است و اربابانت برداشتند و در گلویشان گیر کرد و با فضاحت از منطقه خارج می‌شوند گفت: جمهوری اسلامی بنای بر اخوت، برادری و حسن همجواری دارد، اما در مسئله تغییر مرزها با کسی تعارف نمی‌کنیم و اگر رژیم صهیونیستی و باکو اشتباهی کنند در کمترین فرصت آن‌ها را هدف خواهیم زد.

وی در پاسخ به زیاده‌خواهی‌های علی‌اف افزود: این لفاظی‌ها برای کشوری کوچک که با پنج موشک از بین خواهد رفت زیاد است. کشورهای که سال‌ها میلیاردها دلار هزینه کردند حالا برگشتند، جمهوری اسلامی شما را در شأن خود نمی‌بیند توصیه برادرانه می‌کنیم از این فضا دست بکشید که دود آن به چشم خود شما خواهد رفت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: توصیه دیگر می‌کنم حتما تاریخ را بخوانید که در این چهل سال چه سیلی‌های به اربابانتان زده شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول