اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شعار سال نقشه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

فرماندار بیجار گفت: شعار سال نقشه ترسیمی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است و در راستای تحقق این شعار ارزشی باید قدم‌های مثبتی برداشته شود.

شعار سال نقشه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، احمدرضا قاسمی در سخنرانی فبل از خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بیجار با تبریک سال نو به نمازگزاران و‌ اشاره به روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲  فروردین روزی است که جمهوری اسلامی با رای قاطع اکثریت مردم استقرار یافت و تاکنون بعد از ۴۴ سال به حول و قوه الهی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم و مردم فهمیم ایران پا برجاست.

وی افزود: علیرغم تمام هجمه‌ها و تهدیدها و تحریم‌ها امروز زیر سایه نظام جمهوری اسلامی، قدرتمند و عزتمند هستیم. 

قاسمی به اتفاقات ناگوار سال گذشته و کشته شدن تعدادی از جوانان در این ‌اتفاقات اشاره و اظهار کرد: دشمن‌ تمام‌قد برای براندازی جمهوری اسلامی به میدان آمده بود که با آگاهی مردم نتوانست به هدف شوم خود برسد و در آینده هم نخواهد توانست چرا که مردم‌ ایران قدردان‌ نظام جمهوری اسلامی هستند. 

این مقام مسوول ادامه داد: دشمن فضای تبلیغاتی عظیمی علیه ایران راه انداخت ولی نتیجه‌ای برای آنها نداد لذا ما باید در برابر مردم ایران سر تعظیم ‌ فرود آوریم.

قاسمی گفت: ‌ایران از ورود به دیپلماسی استتقبال می‌کند چرا که ما خواهان ایجاد امنیت در منطقه هستیم و اعتقاد ما براین است که در سایه امنیت رشد و توسعه اتفاق خواهد افتاد. 

وی با بیان اینکه ایران امروز با ۴۴ سال پیش قابل قیاس نیست گفت: امروز ایران به لحاظ دفاعی،‌ نظامی، علمی و فن‌آوری، پزشکی و اقتصادی قابل قیاس با گذشته نیست. 

به گفته وی، امروز ایران کشوری است که  در دنیا و ‌منطقه قابل احترام است و این در سایه تلاش  و‌ مجاهدت مردم و شهدا حاصل شده است.

فرماندار بیجار ادامه داد: امید است سال جاری در راستای خدمت‌رسانی به مردم دیار گروس قدم‌های مثبتی برداریم.

وی گفت: نقشه راه توسط مقام  معظم رهبری و رویکرد مشخص است  و ‌در راستای شعار سال باید گام‌های مثبتی برداریم.

قاسمی گفت: شعار سال نقشه ترسیمی برای برون‌رفت از مشکلات افتصادی است و در راستای تحقق این شعار ارزشی باید قدم‌های مثبتی به منظور رفع مشکلات اقتصادی برداشته شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول