اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انقلاب اسلامی واقعیت غیرقابل انکار امروز جهانی است

امام جمعه شهرستان سوادکوه (زیراب) گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی واقعیت غیرقابل انکار امروز جهانی است که تحول عظیم در جهان ایجاد کرد و معادلات بین‌المللی را برهم زد.

انقلاب اسلامی واقعیت غیرقابل انکار امروز جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی با اشاره به اینکه هر فراز وصیت‌نامه شهدا را می‌خوانیم به مقام این شهدای عزیز غبطه می‌خوریم، اظهار کرد: شهدا، عاشق امام راحل بودند و حفظ حجاب و تبعیت از ولایت فقیه بارها در وصیت‌نامه شهدا تأکید و جهاد خواهران، حجاب آنان بیان شد. 

امام جمعه شهرستان سوادکوه (زیراب)،گفت: از نماینده ولی فقیه در مازندران که در مجالس و محافل مختلف سوادکوه شرکت کردند، تشکر می‌کنم و در مراسم «لذت لبخند» در روستای شیردره درباره زمین فوتبال شهر زیراب که سد و جایگاه تماشاگران و موارد جانبی آن با تأخیر مواجه شد و در صورت ساخت آن، زمین فوتبال ملی خواهد شد که به نماینده ولی فقیه بیان شد که نماینده ولی فقیه در مصاحبه تلویزونی بیان کردند تا آخر ماه رمضان مشکل زمین فوتبال زیراب توسط منابع طبیعی مازندران رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی واقعیت غیرقابل انکار امروز جهانی است که تحول عظیم در جهان ایجاد کرد و معادلات بین‌المللی را برهم زد. 

خطیب جمعه شهرستان سوادکوه (زیراب)، گفت: عظمت و شکوه جمهوری اسلامی به ملتی برمی‌گردد که ده‌ها سال با از خودگذشتگی و شهادت و مبارزه و استقامت خود به قله پیروزی برسد.

 

انتهای پیام۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول