اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه بوشهر: با تجاهر به روزه خواری برخورد قانونی شود

امام جمعه بوشهر گفت: اگر فردی به دلایل مختلف توان و امکان روزه گرفتن ندارد، نباید در منظر عمومی اقدام به خوردن و نوشیدن کند. با تجاهر به روزه خواری باید برخورد قانونی شود.

امام جمعه بوشهر: با تجاهر به روزه خواری برخورد قانونی شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با اشاره به ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها بویژه در تاریخ معاصر برپایی رفراندوم بود که با تشخیص امام خمینی (ره) انتخاب نوع نظام به مردم سپرده شد و ملت ایران نیز با رای قاطع بالای ۹۸ درصدی به نظام اسلامی آری گفتند.

وی افزود: تفاوت دیگر انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها این است که مردم خودشان وارد صحنه شدند، آن را انتخاب کردند و تا امروز نیز پای آن ایستاده و با اطاعت از رهبر معظم از آن دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با هجمه‌های مختلف سخت نظامی و ترور و نرم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علم و فناوری به نظام اسلامی ایران حمله کرده و هربار با هدایت رهبری و ولایتمداری و در صحنه بودن مردم شکست خورده است.

صفایی‌بوشهری به روزه خواری برخی افراد در ملا عام اشاره کرد و گفت: اگر فردی به دلایل مختلف توان و امکان روزه گرفتن ندارد، نباید در منظر عمومی اقدام به خوردن و نوشیدن کند. با تجاهر به روزه خواری باید برخورد قانونی شود.

خطیب نمازجمعه بوشهر ضمن سپاسگذاری از بیانیه وزارت کشور درباره لزوم رعایت حجاب، اضافه کرد: نباید به این بیانیه و تشریح قانون بسنده شود. حجاب و عفاف حکم خداوند است و مسئول مستقیم نظارت بر این قانون در ساختار مدیریتی نظام ایران وزارت کشور و در استانها استانداری و فرمانداری است باید بر اساس قانون، دستور رهبر و تاکید رئیس جمهور اقدام شود.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول