اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولتمردان راهبرد خود برای تحقق شعار سال را ارائه دهند

امام جمعه چادگان گفت: دولتمردان باید توضیح دهند که چه راهبردی جهت تحقق شعار سال در پیش خواهند گرفت.

دولتمردان راهبرد خود برای تحقق شعار سال را ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امام جمعه شهرستان چادگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام وفات ام المومنین حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: طبق نص صریح قرآن کریم این بانوی بزرگوار مادر مومنان است، جهان اسلام مدیون فداکاری‌ها و کمک‌های اقتصادی این بانو بزرگ است و در این راستا کمک‌های معنوی ایشان به نبی مکرم اسلام نشانه پشت پا زدن به دنیا و امور دنیوی بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید، نصب بنر و تغییر سربرگ نامه‌ها به شعار سال را ناکافی خواند و گفت: دولتمردان باید توضیح دهند که چه راهبردی جهت تحقق شعار سال در پیش خواهند گرفت، بیماری اقتصادی جامعه و درمان آن مشخص است و در این راستا دولت باید اعتماد را به بورس بازگرداند تا نقدینگی فزاینده وارد بورس و تولید شود.

بنی‌جمالی با تأکید بر اینکه دولت باید از تصدی‌گری معادن و صنایع دست بردارد تا بخش خصوصی وارد شود، خاطرنشان کرد: صنایع و دانشگاه‌ها باید با هم آشتی کنند تا دانش بنیان‌ها تکثیر و تقویت و در ادامه نتایج آن در تولید و اقتصاد ملموس شود و تعاونی‌ها نیز تقویت شوند.

پایان پیام/۶۳۱۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول