اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی یعنی حاکمیت اندیشه اسلامی، نه رواج شهوت‌رانی/ با مسؤولان بی‌کفایت برخورد جدی شود

امام جمعه قرچک با ذکر آنکه معنای استقلال و آزادی به معنای رواج شهوت‌رانی در جامعه نیست، گفت: برای رفع مشکلات کشور باید با مسؤولان بی‌کفایت برخورد شود.

آزادی یعنی حاکمیت اندیشه اسلامی، نه رواج شهوت‌رانی/ با مسؤولان بی‌کفایت برخورد جدی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی مسجد جامع این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: استقلال و آزادی محصول حاکمیت اندیشه اسلامی و هنجارشکنی و ولنگاری آسیبب جدی برای جامعه و خانواده‌ها است.

وی گفت: جمهوری اسلامی وراثت حقه را به ملت ارزانی داده است، اسلام باید از جمهوریت دفاع کند، اسلامیت نظام از جان ما عزیزتر است، از روز اول مخالفت غرب‌گرایان این بود که اسلامیت نظام را از بین ببرند.

امام جمعه قرچک نقش نیروهای امنیتی در قطع دست لیبرال‌ها را اساسی دانست و گفت: نیروهای امنیتی باید تلاش کنند دست نفوذی‌ها و مخالفین اسلام از دستگاه‌های اجرایی و دولتی را کوتاه کنند، زیرا آنان بیشترین آسیب را به نظام اسلامی می‌زنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان آنکه آزادی به معنای رواج شهوت‌رانی در جامعه نیست، افزود: استقلال و آزادی یعنی حاکمیت اندیشه اسلامی نه رواج شهوت‌رانی، ولنگاری و تفکر سوسیالیستی و سکولاری که فقط دچار آسیب برای خانواده‌ها می‌شود.

وی بر برخورد جدی با مسؤولان بی‌کفایت تاکید کرد و گفت: عده‌ای از مدیران ما ادعای مسلمانی دارند اما مسلمانی تنها به نماز خواندن نیست، نماز می‌خوانند ولی به اسلام آسیب می‌زنند، آیات الهی را قبول ندارند، به ارزش‌ها پایبند نیستند، برای رفع مشکلات کشور باید با مسؤولان بی‌کفایت برخورد شود.

امام جمعه قرچک تشریح کرد: اصلی‌ترین راه به عقب راندن دشمن مقاومت است، مقاومت نیز محصول تفکر اسلام است، مردم مسلمان امروز شاهد افول آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و امروز وعده امامین انقلاب در حال تحقق است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول