اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خیر دهه هشتادی تایبادی یک مدرسه می سازد

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه در شهر مشهدریزه تایباد توسط خیر دهه هشتادی به امضا رسید.

خیر دهه هشتادی تایبادی یک مدرسه می سازد

محمود افکن پور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: خیر ۲۱ ساله و دهه هشتادی، یک مدرسه ۶ کلاسه در شهر مشهدریزه، مرکز بخش میان ولایت تایباد، می سازد که تفاهم نامه آن با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی به امضا رسید. 

مدیر آموزش و پرورش تایباد افزود: این خیر جوان آموزشگاه ۶ کلاسه را در مقطع متوسطه اول و به یاد پدرش، شهید عبدالرسول قربانی و از شهدای حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، خواهد ساخت. 

وی ادامه داد: این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد تومان ساخته می شود که ۵۰ درصد هزینه آن توسط خیر و ۵۰ درصد دیگر توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تامین خواهد شد. 

افکن پور بیان کرد: آقای قربانی هم اکنون به شغل کشاورزی مشغول است و به عنوان جوان ترین خیر مدرسه ساز خراسان رضوی شناخته می شود. 

مدیر آموزش و پرورش تایباد تصریح کرد: نیکوکاران و خیرین بخش میانولایت تایباد همواره در حوزه مدرسه سازی پیشرو بوده اند و نقش بالایی در تامین زیرساخت های آموزشی شهرستان دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول