اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شهباززاده: یک شبه مدیریت باشگاه را تغییرمی‌دهند/ بازیکنان استقلال بدترین وضعیت مالی را دارند

مهاجم باشگاه استقلال گفت: بعد از این همه سال هنوز ساختار درستی نداریم.

شهباززاده: یک شبه مدیریت باشگاه را تغییرمی‌دهند/ بازیکنان استقلال بدترین وضعیت مالی را دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد شهباززاده پس از دیدار استقلال و ذوب آهن درمورد مشکلات آبی‌پوشان برای کسب مجوز حرفه‌ای اظهار داشت؛ چیزهای عجیب کم در فوتبال ما اتفاق  نمی‌افتد. اگر از شروعش بخواهیم حساب کنیم بعد از این همه سال باشگاه‌ها هنوز ساختار درستی ندارند. وزیر تصمیم می‌گیرد و مدیریت عوض می‌کند. وسط کار فرد دیگری که خوب یا بد کاری را شروع کرده این اتفاق می‌افتد. فرد جدید هم به اندازه کافی حمایت نمی‌شود. نتیجه هم می‌شود چیزی که اکنون اتفاق افتاده است.

وی افزود: هم نمی‌توانی بدهی‌های قبلی را پرداخت کنی و هم وضعیت بازیکنان شاغلی که اکنون در تیم هستند و مربیان خارجی به این شکل می‌شود. همه این اتفاقات می‌افتد  و هیچکس هم دقیق نمی‌داند چه اتفاقاتی می‌افتد. بعد از این همه سال که باشگاه‌های بزرگ از ظرفیت هواداری خود استفاده کرده و ساختارهای بسیار خوبی درست می‌کنند، ما هنوز گیر مسائل ابتدایی فوتبال هستیم. یک نفر تصمیم می‌گیرد و یک شبه مدیر را عوض می‌کند‌.  وقتی هم مدیر جدید می‌آید از او به اندازه کافی حمایت نمی‌شود.

مهاجم استقلال درخصوص اینکه شنیده شده پولی که باید برای استراچامونی هزینه می شد برای بازیکنان صرف شده و آیا خودش پولی گرفته است، توضیح داد: مدت‌ها است‌ پول نگرفته‌ایم. 

شهباززاده درمورد اینکه پس این پول کجا رفته است، عنوان کرد: من از این جزئیات اطلاع نداشته و خیلی هم با آن‌ها کاری ندارم. بحث من خیلی کلی‌تر از این حرف‌ها است. حق این هوادار، باشگاه، بازیکنان و... این است که ساختار فوتبال را درست کنند تا با جا به جا شدن یک نفر و هر اتفاق دیگری وضعیت به این شکل شود. چرا باید استرس حذف از آسیا، کسر امتیاز و بسته شدن پنجره را بکشیم؟ تا چه زمانی باید این اتفاقات بیفتد؟

وی درخصوص اینکه ساپینتو معرفتی در استقلال مانده و خیلی راحت می‌تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند، گفت: همین طور است. ساپینتو و تک تک بازیکنان نه از بالاترها خیلی حمایت دیدند و هم در سطح پایین‌تر یعنی مدیریت باشگاه خودمان. همین تیم مدیریتی تا نتایج بد می‌شود سریع به این سمت می‌روند که بازیکن پول نگیرد، بازی نمی‌کند اما بازیکنان به ویژه با اتفاقاتی که امسال افتاد همه جوره ثابت کردند در بدترین شرایط هم کار می‌کنند.  بازیکنان ما بدترین شرایط مالی را دارند اما هم آن را فراموش کردیم و هم وضعیت این بدهی‌ها و حذف از آسیا پیش آمده است. نمی‌دانم اصلا باید لز کجا بگوییم.

مهاجم استقلال درمورد اینکه ظاهرا او نیز با شعار هواداران علیه مدیریت باشگاه هم نظر است، توضیح داد: من وارد جزئیات نمی‌شوم و حرفی بزنم که شاید در اندازه من نباشد اما مسئله این است اصلا ساختار درستی نداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول