اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: فوتبالیست‌ها هرچه بگیرند نوش جان‌شان/ زمان زیادی برای پرداخت طلب استراماچونی داشتیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌خواستم تا پایان فصل صحبت کنم اما فوتبالیست ها هرچه بگیرند نوش جانشان، چون همه ما سختی کشیده ایم.

مطهری: فوتبالیست‌ها هرچه بگیرند نوش جان‌شان/ زمان زیادی برای پرداخت طلب استراماچونی داشتیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ذوب اهن به برتری دست یافت.

ارسلان مطهری بازیکن تیم استقلال در پایان این دیدار، اظهار داشت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. دل هوادار شاد شود، استقلال کم هوادار ندارد. این زشت است که شما یک طوری  رفتار می‌کنید که گویا  همه مقصر هستند به غیر از خودتان و همه بد هستند و فقط شما خوب! نمیدانم چه بگویم! صحبت ها را بچه ها کرده اند و من تصمیم داشتم تا پایان فصل مصاحبه نکنم اما الان اگر مصاحبه نکنم جفا در حق تیمم کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که الان مقصر حذف استقلال از آسیا چه کسی است، گفت: از زمانی که او رفته، ما چقدر تایم داشتیم که طلب استراماچونی را پرداخت کنیم؟ در آن زمان دلار چقدر بود و حالا دلار چقدر است؟ با این حال پول زیادی نیست و فکر می‌کنم این تیم برای دولت است و دولت باید ورود کند و اینکه این موضوع حل شود.

مطهری در واکنش به سوال خبرنگار فارس که اگر دولت الان به این ‌موضوع ورود کند فایده ای ندارد، گفت: نظر همه ما همین است. چه بگویم!

مطهری در پاسخ به این سوال که به نظر شما مدیران دولتی، اسپانسرها مقصر هستند یا مدیران باشگاه، گفت: هیچی نمیدانید. من اگر الان هرچه به شما بگویم دروغ میگویم. من و بچه‌ها هیچ چیز نمی‌دانیم، حالا نمی‌دانم که کسی می‌داند یا نه. ما دنبال مقصر نیستیم دنبال حل مسئله هستیم،  این تیم سی، چهل میلیون هوادار دارد. وقتی ما اعتراض می‌کنیم و تمرین نمی‌کنیم این نیست که ما پولمان را می‌خواهیم. هرجای دنیا فوتبال این طور است که شما باید آرامش بازیکن را حفظ کنید و بازیکن بتواند برود داخل زمین عملکرد خوبی داشته باشد و هوادار بیرون خوشحال باشد و همین چرخه میچرخد، ما مثل زنجیر هستیم وقتی یک نفر کارش را انجام ندهد یک عضوی از این خانواده وظیفه اش را به درستی انجام ندهد( من خیلی محترمانه صحبت میکنم و نمیخواهم به کسی توهین کنم و بعد از مدت ها دارم مصاحبه میکنم) این زنجیر پاره می شود.

وی در پاسخ به این سوال که شما برای پرداخت این بدهی تلاشی را دیدید یا خیر گفت: به هیچ عنوان ندیدم!

مطهری در واکنش به این سوال که قبول دارید مدیران تلاش میکنند اگر موفقیتی باشد به نام خودشان زده شود، درست این صحبت ها؟گفت:حرف شما کاملا قشنگ است. جواب شما در سوال خودتان است. 

وی در پاسخ به این سوال که شعار هوادارن را شنیدید یا خیر،گفت: صددرصد باید به حرف هواداران توجه کرد و اینکه وقتی صحبت از پول میشود کسی نیامده فوتبال را به من بدهد و من را بگذارد وسط زمین و به من بگوید که فوتبالیست شو! من در ساختمان مخروبه و مغازه مخروبه خوابیده ام. در ساختمان نیمه کاره خوابیده ام و در یک اتاق دوازده متری در انتهای سازمان آب اسلامشهر خوابیده ام که چهار نفر در آن زندگی میکردیم. در یک اتاق سی متری زندگی کرده ام که سیزده نفر در ان زندگی میکردیم‌. وقتی میگویم حقمان را میخواهیم، برای این است که تمام بچه های ما سختی کشیده اند. 

مطهری در ادامه افزود: خودم را مثال میزنم، چون مشت نمونه خروار است، همه ما سختی کشیده ایم، فوتبالیست هرچه بگیرد نوش جانش است؛ آنهایی که سختی کشیده اند و از جان مایه گذاشته اند بخاطر همین باید برویم داخل زمین جواب بدیم که دل هوادار شاد شود.نمی‌خواهم چیزی بگویم که شما از من خوشتان بیایید. این صحبت ها عین حقیقت است.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران وزارت ورزش را نسبت به این اتفاقات خطاب قرار داده بودند،  چون نسبت به این اتفاقات واکنش نداشته اند، نظر شما چیست، گفت: باید واکنش نشان میدادند، من همیشه به هوادار حق میدهم، چون صاحب اصلی این تیم هواداران هستند، کسی که دل سوز این تیم است هوادار است، همه می گویند هیچ اسمی بالاتر از اسم باشگاه نیست اما نظر من این است که هوادار اعتبار فوتبال است، بالای تمام اسامی باشگاه‌ها اسم هواداران هستند که به این تیم اعتبار می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول