اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: استقلال یک تیم تنهاست/ بخاطر هواداران مقابل ذوب آهن بازی کردیم

دروازه بان استقلال گفت: استقلال یک تیم تنهاست که جز بازیکنان و سرمربی هیچکس دیگر از آن حمایت نمی کند.

حسینی: استقلال یک تیم تنهاست/ بخاطر هواداران مقابل ذوب آهن بازی کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدحسین حسینی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران در مورد ناراحتی بازیکنان بعد از این برد و شرایط باشگاه اظهار داشت:  شرایط سختی داشتیم و بازی سختی را بردیم. قبل از بازی شب قبل بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند اما از آنها تشکر می کنم چون از جان مایه گذاشتند. 

وی در مورد حذف استقلال از آسیا گفت: از کسانی که تلاش کردند تا استقلال حذف شود تشکر می کنم خیلی جالب است این تیم هواداران میلیونی ندارد؟مگر این تیم مردمی و یا مال دولت نیست؟ تیم دیگر چنین مشکلاتی برایش پیش می آید عالم و ادم بسیج می شوند تا مشکل حل شود و ابروی ایران حفظ شود. ولی شش ماه فرصت پرداخت این  پول را داشتیم اما کسی به کمک ما نیامد. یک تیم تنهای تنها هستیم یک گوشه افتاده ایم نه امکاناتی داریم. برنده  هم می شویم کسی از ما حمایت نمی کند. فقط خودمان هستیم و سرمربی مان هیچکس دیگر با ما نیست. چه بگویم.

حسینی افزود: فصل گذشته در آرامش کار کردیم وقهرمان شدیم اما امسال شرایط خوب نیست جالب است بدانید در سه چهار ماه گذشته ذهنم درگیر رختکن بود . قبل از دربی بعد از جام جهانی بازیکنان چند مرتبه می خواستند اعتصاب کنند و تمرین را تعطیل کنند ولی من همه جوره ایستادم و از آنها خواهش کردم. دمشان هم گرم تا جایی که توانستند ادامه دادند اما تا چه زمانی؟ اگر شما حقوق تان را ندهند می توانید در چشم زن و بچه خود نگاه کنید؟ مگر ما شغل دیگری داریم؟ چیزی نمی خواهیم می گوییم پولمان را پرداخت کنید اما وقتی اسم پول را می آوریم یا جریمه می شویم و می شویم آدم بد! جالب است همه بازیکنان امروز مصاحبه کردند و این مشکل تیمی است.

وی تصریح کرد: برخی گفتند استوری که بازیکنان قبل از عید گذاشتند کار حسینی بود و او  تیم را اینگونه کرد اما من در اردویتیم ملی بودم به جای اینکه تمرکز کنم برخی علیه من در فضای مجاز خط دادند و جو را علیه من کردند که این استوری ها کار من بوده است و می خواستند به جای حل مشکل صورت مساله را پا ک کنند.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه مقصر کیست گفت: مقصر دولت قبلی وزیر ورزش و مدیرعامل قبلی است.  این بدهی در گذشته 120 -130 هزار دلار بود دلار هم 10 هزار تومان بود راحت می توانستند پرداخت کنند اما  تیم ما انقدر خوب شده بود که حتی رقیب هم از ما تعریف می کرد به نظرم دست به دست هم داد مسایل که اینگونه شود. نباید من اینجا بایستم و علیه کسی صحبت کنم من کاپیتان تیم هستم باید فوتبال بازی کنم نباید ذهنم مشغول باشد و به این و آن برسم اما در این باشگاه هیچکس کارش را درست انجام نمی دهد. دم بازیکنان گرم که بخاطر هواداران امشب هم امدند بازی کردند.

وی در مورد حذف از آسیا گفت: بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی دیدم که جو تیم خوب نیست همه ناراحت بودند و باشگاه می توانست از این آسیا درآمد زایی کند و با برد و مساوی دلار می گرفتیم اما دم بازیکنان گرم که یکدل شدیم و امروز برنده شویم کاری هم نمی شود کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول