اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی خبر داد: رفع خلاء‌های قانونی عفاف و حجاب در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس پیگیر دغدغه های نیروهای متدین و ارزشی جامعه خواهد بود از رفع خلاءهای قانونی عفاف و حجاب در مجلس خبر داد.

حاجی‌دلیگانی خبر داد: رفع خلاء‌های قانونی عفاف و حجاب در مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به گزارشی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عفاف و حجاب که روز سه شنبه 23 اسفند در صحن مجلس قرائت شد، گفت: یکی از بندهای گزارش مذکور این بود که از قوه قضائیه درخواست شد تا راهکارهای لازم برای  خلاء های قانونی که در بحث ایجابی و یا سلبی مربوط به موضوع عفاف و حجاب وجو دارد را ظرف سه هفته ارائه بدهد.

وی با بیان اینکه مهلت مذکور 14 فروردین به اتمام می رسد، افزود: اگر چنانچه قوه قضائیه اقدامی در این زمینه نکند، ما نمایندگان مجلس طرحی را در همین رابطه تهیه خواهیم کرد و در دستور کار مجلس قرار می دهیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که متدینین در مورد عفاف و حجاب در جامعه دارند و با توجه به ضرروتی که در جامعه است، ما باید قانونگذاری جدیدی داشته باشیم علاوه بر اینکه از بعد نظارتی مباحث را دنبال خواهیم کرد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در راستای حکم الهی در مورد عفاف و حجاب، آن اقداماتی که از بعد قانونگذاری و نظارتی لازم است برای رفع رخلاء ها اقدام خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول