اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده در هرمزگان در میناب

همزمان با 12 فروردین بزرگترین پرچم ایران نصب شده در استان هرمزگان به مناسبت روز جمهوری اسلامی در شهرستان میناب نصب و به اهتزاز در آمد.

اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده در هرمزگان در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، همزمان با روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندار ویژه شهرستان میناب در پشته گوربند بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده در استان هرمزگان در این روستا نصب و به اهتزاز در آمد.

مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان به مردم اظهار داشت: ۱۲ فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی و تثبیت نظام مقدس ویکی از روزهای تاثیر گذار در تاریخ  ایران  است و در این روز بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان در روستای پشته گوربند به اهتزاز در آمد.

 

 

وی افزود: هرساله در روز جمهوری به پاس خون هایی که برای انقلاب شکوهمند اسلامی ریخته شده، پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور بر افراشته می شود و این پرچم با ارتفاع ۴۸ متر و با ابعاد 9 در ۱۶ متر با ابتکار شورا و دهیاری روستای پشته گوربند و بخشدار مرکزی شهرستان نصب شده است که در این روز خجسته به اهتزاز در آمد و برای ساخت و نصب این پرچم ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول