اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خمز: هواداران نگران آلوز نباشند/ انتخاب قلعه‌نویی برای تیم ملی هوشمندانه بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به مطرح شدن نامش برای نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد.

خمز: هواداران نگران آلوز نباشند/ انتخاب قلعه‌نویی برای تیم ملی هوشمندانه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پاکو خمز درمورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از انتخاب امیر قلعه‌نویی، اظهار داشت: این‌ها شایعات هستند. تنها واقعیت این است که من سرمربی تراکتور هستم. نمی‌توانیم پیگیر و وابسته به شایعات باشیم. برخی از این‌ها دروغ هستند اما همه‌شان جنبه شایعه دارند.

وی درخصوص اینکه خیلی از رسانه‌های حرفه‌ای او را به تیم ملی نزدیک می دانستند و حتی صحبتی با وی، مدیریت و مالک باشگاه تراکتور درمورد حضورش رکی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشده بود، گفت: خیر. فکر می‌کنم انتخابی که اکنون فدراسیون ایران برای تیم ملی کرده واقعا سرمربی خوبی است و انتخاب خیلی هوشمندانه‌ای انجام دادند‌. از سرمربی جدید نیز به خاطر دعوت بازیکنانی از تراکتور تشکر می‌کنم. واقعا برای ما نکته مثبتی بود. دوست داریم به عنوان تیم تراکتور در فراخوان بعدی سرمربی تیم ملی بازیکنان بیشتری از تیم ما دعوت شوند. واقعا برای سرمربی فعلی تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: بازی با کنیا را تماشا کردم. وقتی سرمربی جدید می‌آید، زود است بخواهیم تو را قضاوت کنیم زیرا فقط یک هفته با تیم کار کرده و خیلی زود است بخواهیم عملکرد او و تیم ملی را ارزیابی کنیم. با گذشت زمان قلعه‌نویی تلاش می‌کند تیم خوبی تشکیل بدهد. ما مربیان برای کار کردن نیاز به زمان داریم.

خمز درخصوص دلیل انتخاب تراکتور، توضیح داد: تراکتور اولین تیم ایرانی بود که با من تماس گرفت. از پروژه بسیار جاه طلبانه این باشگاه خیلی خوشم آمد. سرمربیگری تیم‌های بزرگ لیگ برتر ایران کار راحتی نیست. 

وی درمورد اینکه آیا قبل از حضور در تراکتور از سایر تیم‌های آسیایی به ویژه کشورهای خلیج فارس پیشنهادی نداشت، توضیح داد: برخی تیم‌های آسیایی به من پیشنهاد دادند اما یا زمان آن‌ها خوب نبود یا پیشنهادهای برای من جذابیت نداشت. پیشنهاد تراکتور برای من جالب بود و توجهات را به خودش جلب کرد  و باعث شد من اینجا باشم.

سرمربی تراکتور درمورد جدایی کاوه رضایی از این تیم، اظهار داشت: او رفت و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. خودش تصمیم گرفت برود. من دوست داشتم بماند ولی قراردادش به او اجازه می‌داد ماه دسامبر از تیم برود. کاوه هم تصمیم گرفت برود.

خمز درخصوص اینکه شایعه شد رضایی پس از این اقدام دوست داشت به تراکتور بازگردد اما به دلیل پر بودن لیست امکان حضورش در این تیم نبود، گفت: زمانی که تصمیم گرفت برود دیگر هیچ راه بازگشتی وجود نداشت.

وی درمورد اینکه رضا اسدی پس از تغییر پست و بازی کردن به عنوان یک مهاجم آمار گلزنی فوق‌العاده‌ای داشته و حتی به تیم ملی دعوت شد، این در شرایطی است که ساکت الهامی مدعی شده اگر او در دفاع بازی کند حتی می‌تواند در رئال مادرید بازی کند! عنوان کرد: واقعا اسدی هر جا بخواهد می‌تواند بازی کند ولی با توجه به سیستم و  نحوه بازی خودمان به نظرم بهترین جا این است که فعلا مهاجم بایستد نه به خاطر گلزنی‌اش بلکه به خاطر کار و تاثیری که در تیم دارد.

سرمربی تراکتور درمورد واکنش ریکاردو آلوز به درگیری اش با خمز در فضای مجازی،گفت:  برای من مهم نیست‌ در فضای مجازی چه اتفاقی می‌افتد و چه می‌گویند. من هیچ چیزی در فضای مجازی منتشر نکردم و به همین خاطر برای من مهم نیست‌.

خمز درباره اینکه آیا جلسه‌ای با آلوز داشت، توضیح داد: جلسه‌ای داشتیم اما طبیعی است نتیجه جلسه خصوصی بهتر است خصوصی بماند. هواداران تراکتور درمورد آلوز هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی درمورد اینکه کدام بازیکن ایرانی چشمش را گرفته است، گفت: رضا اسدی. همه بازیکنان بزرگ فوتبال ایران واقعا خوب هستند و درست و منطقی نیست که فقط یک نفر را بگویم. هر بازیکنی در تیم‌های سطح بالای ایران مثل پرسپولیس، گل‌گهر،فولاد و سپاهان واقعا بازیکنان خوبی دارند. نفرات باکیفیت در تیم‌های سطح بالاتر هستند و در تیم‌های بالای جدول بازیکنان بهتری داریم.

سرمربی تراکتور درخصوص اینکه با توجه به قرارداد طولانی مدتش با باشگاه باید از همین الان بازیکنانی را مدنظر قرار داده باشد، پاسخ داد: اگر اسمی را بگویم، شرایط برای من پیچیده می‌شود و بهتر است به اسمی اشاره نکنم.

خمز درخصوص جمله "حالا می‌توانم راحت بمیرم" گفت: الان هم می‌توانم این جمله را بگویم. واقعا بردن تیم رئال مادرید کار بسیار دشواری است و وقتی سرمربی تیم کوچک و ضعیف‌تری باشید،این کار بسیار سخت‌تر هم خواهد شد.  تیم من از لحاظ روح و هویت بزرگ بود اما در جدول شرایط خوبی نداشت و ضعیف بود. با همین تیم توانستیم رئال مادرید را ببریم و در آن زمان گفتم اکنون راحت می‌توانم بمیرم. این ضرب‌المثلی است که ما داریم.

وی در برنامه نوروز فوتبالی درمورد نظرش درخصوص جمله معروف عبدالله ویسی مبنی بر اینکه "دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است" گفت: محمدرضا اخباری بدون شک جزء ۳ دروازه‌بان خوب ایران است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول