اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورامین برگزار شد

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور مردم و مسوولین در میدان کفن پوشان ورامین برگزار شد‌.

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد، بسیجیان و آحاد مردم در ورودی شهر ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین در این مراسم، اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه یک روز بزرگی از این نظر است که در این روز مردمی ترین حکومت و نظام در سرتاسر دنیا استقرار پیدا کرد و این یک شاخصه مهم و اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: با برگزاری به طور متوسط هر دو سال انتخابات در کشور به نظر می‌رسد یک آمار و رکورد بی نظیر در دنیا است زیرا هیچ کشوری سراغ نداریم که این گونه نظام آن و مردم و مسوولین و کسانی که میخواهند کار کنند توسط خود مردم انتخاب شوند.

 

فرماندار ورامین افزود: این نظام و حکومت برآمده از دل مردم است و در طول این ۴۴ سال ملت ایران محکم در برابر همه هجمه ها و تحریم ها قد خم نکرده و با استقامت بیشتری حرکت کرده و رمز موفقیت هم همین بوده و با همه تلاش های رسانه ای که دشمن انجام میدهد که این مردم از نظام جدا شدند مردم با حماسه هایی همچون ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار این نظام و انقلاب هستند.

درویشی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر در سال ۵۷ یک نهال تازه کاشته شده بود و شاید این همه ساز و برگی که امروز دارد نداشت امروز با پشتوانه مردمی به یک درخت تنومندی شده که هیچ کسی نمی تواند آن را از پای در آورد‌.

وی تصریح کرد: امروز هدف مشترک همه ما مبارزه با استکبار جهانی و عدالت خواهی است و امروز این اتفاق مهم در حال رخ دادن است.

فرماندار ورامین گفت: شهید میلاد حیدری نشان داد که جبهه اصلی ما جبهه مبارزه با استکبار و رژیم غاصب اسرائیل است و باز هم همه مردم نشان خواهند که برای کسانی که خدمت می‌کنند احترام قائل هستند‌.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول