اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قیمت خودروهای داخلی غیرمونتاژی تعیین شد

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با اشاره به تعیین قیمت جدید مصوب خودروهای غیر مونتاژی داخلی، گفت برخی خودروها افزایش قیمت اندک و برخی نیز افزایش کمتر از 30 درصد داشته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی غیرمونتاژی تعیین شد

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: به استناد ماده یک دستورالعمل 543 شورای رقابت، پس از استماع نظر کارگروه خودرو شورا، موضوع مصوب 533 در مورد قیمت محاسبه شده خودروهای تولیدی غیرمونتاژی که توسط سازمان حمایت ارائه شده بود، در جلسه 557  شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت و برای تعامل به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای اطلاع رسانی لازم ابلاغ می‌شود. 

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش 30 تا 70 درصدی، افزایش قمیت خودروهای داخلی چقدر بوده است، افزود: افزایش بین 30 تا 70 درصدی قیمت خودروها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودروها کمتر از 30 درصد افزایش قیمت داشته‌اند و تعدادی از خودروها نیز افزایش قیمت بسیار اندکی داشتند. 

وی اظهار داشت: البته تعداد بسیار محدودی از خودروها نیز افزایش قیمتی بیش از 70 درصد داشته‌اند. 

دادجوی توکلی اظهار داشت: قیمت انواع خودروهای تولیدی غیرمونتاژی که امروز در شورای رقابت تعیین شد، به صورت محرمانه به متولی (وزارت صمت) برای ابلاغ اعلام خواهد شد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول