اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دشمن با برجسته‌سازی و ترویج کشف حجاب، به دنبال ایجاد شکاف‌ در جامعه ما است

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: سرویس‌های امنیتی دشمن و رسانه‌های ضدانقلاب با برجسته‌سازی و ترویج کشف حجاب، به دنبال ایجاد شکاف‌های اجتماعی و دو قطبی سازی در جامعه ما هستند.

دشمن با برجسته‌سازی و ترویج کشف حجاب، به دنبال ایجاد شکاف‌ در جامعه ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد النبی شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام گفت: مبارزه با فساد لازم است و باید بدون رودربایستی با این مساله مبارزه کرد.

وی ادامه داد: اگر مدیران و مسوولان می‌خواهند قدمی در تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی کشور بردارند باید منویات مقام معظم رهبری را شاه کلید و تابلوی راهنمای رونق اقتصادی خود بدانند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین فرمایش مقام معظم رهبری را فصل الخطاب تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: نخستین گام برای مبارزه با فساد آن است که از مدیران و مسوولانی که در خط مبارزه با این مساله هستند، حمایت کنیم، نه اینکه زیر پای آنها را خالی کرده و از آنها دفاع نکنیم.

وی ضمن با تاکید بر حمایت از مدیران فساد ستیز، اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با هدایت نماینده ولی فقیه در استان در راستای مطالبه‌گری محتویات بیانات مقام معظم رهبری از مدیران فساد ستیز حمایت خواهد کرد و به مدیرانی که دارای فساد هستند نیز گوشزد می‌کنیم در صورت ادامه کار خود، بدون شک رسوا خواهند شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حجاب ادامه داد: کشف حجاب امروز ابزار سیاسی دشمن برای ایجاد شکاف‌های اجتماعی و دو قطبی سازی جامعه و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت اسلامی است.

خطیب موقت نماز جمعه در قزوین اظهار کرد: سرویس‌های امنیتی و رسانه‌های ضدانقلاب از برجسته‌سازی و ترویج کشف حجاب، دنبال ایجاد فرصت برای غرب جهت تحریم و فشار بیشتر به مردم ایران هستند و طبیعی است که حاکمیت برای دفاع از مردم وظیفه دارد با چنین سناریوهایی مقابله کند و رهبر حکیم انقلاب در این راستا، کشف حجاب را حرام سیاسی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ناهنجاری کشف حجاب، پیامدهایی فراتر از آسیب‌های فردی، اجتماعی و فرهنگی پیدا کرده و نظم، آرامش و امنیت مردم و کشور را تحت تأثیر قرار داده است و از این رو به‌عنوان وظیفه ذاتی، محل ورود و دخالت حاکمیت خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه همه زنانی که کشف حجاب می‌کنند در حال مبارزه سیاسی علیه جمهوری اسلامی نیستند، عنوان کرد: بسیاری از این بانوان ایرانی، تعلقات معنوی، مذهبی، وطن‌دوستی و میهن‌پرستی دارند.

وی تأکید کرد: بانوان اگر از پشت پرده سیاسی و امنیتی ترویج و طراحی کشف حجاب آگاه شوند، حتماً با آن همراهی نخواهند کرد.

امام‌جمعه موقت قزوین ادامه داد: واقعیت این است که با یک اقلیت ناچیزی روبه‌رو هستیم که آگاهانه در حال انجام حرام سیاسی کشف حجاب بوده و آگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه حاکمیت این است با این افراد باید مدبرانه، حکیمانه، مخلصانه، دلسوزانه، هوشمندانه و قاطعانه رفتار کرد و وظیفه مردم نیز در راستای عمل به نهی از منکر تذکر لسانی است.

خطیب جمعه قزوین در ادامه شب های قدر را متعلق به امیرالمونین علی (ع) دانست و گفت: آن حضرت شخصیتی بودند که حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن هم به خدا کفر نورزید، شخصیتی که فاتح عبودیت و بندگی بود، چرا که ریشه عبودیت امام علی (ع) ایمان بالای او بود.

حجت الاسلام موسوی، بزرگترین افتخار برای یک انسان را عبودیت و بندگی دانست و یادآور شد: در ایامی که متعلق به ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) است این ماه مبارک با یکی از نسیم های الهی نیز تقارن پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه نعمت و فرصت شب قدر را نباید به راحتی از دست داد، تصریح کرد: هر شخصی که می خواهد از حقیقت قرآن استفاده کند نباید از شب قدر غافل شود. چرا که تقدیر یک ساله انسان در این شب رقم می خورد.

خطیب جمعه قزوین به سالروز شهادت شهید آوینی و نامگذاری این روز به عنوان روز هنر اسلامی اشاره کرد و افزود: هنرمندی تنها یکی از ابعاد شخصیتی آن شهید بود تا جایی که هنرمندی و خوش قلمی را می توان از ویژگی های دیگر ایشان دانست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول