اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بسط مقوله عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی است/ جدیت دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: متاسفانه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند و به الزامات آن توجه نمی کنند البته شاید برخی از آنها به عواقب کار واقف نیستند که بایستی با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در این عرصه اقدام کرد.

بسط مقوله عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی است/ جدیت دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در همایش همیاران سلامت اجتماعی که با هدف تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سالن حجاب شهرداری برگزار شد، گفت: همه ما به رعایت تقوی ملزم هستیم و اگر به احکام دینی و فرایض دینی عمل کنیم همه مشکلات حل می شود.

وی افزود: متاسفانه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند و به الزامات آن توجه نمی کنند البته شاید برخی از آنها به عواقب کار واقف نیستند که بایستی با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در این عرصه اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: امروزه در جهان غرب هم حریم هایی در دانشگاه، مترو و معابر عمومی تعریف کرده اند که رعایت می شود و در بسیاری از مناطق پوشش هایی را در نظر می گیرند که از خسارت های ببیشتر به جامعه جلوگیری کنند و این رویکرد یک نگاه روان شناختی و قانونی هم دارد.

شعبانی تصریح کرد: اما برخی افراد غافل از احکام دینی با بی توجهی به ارزش ها و هنجار شکنی ابتدا به خود و سپس به جامعه زیان می رسانند که دستگاه قضایی در برخورد با این افراد جدی است.

وی در پایان ضمن تقدیر از شهردار و شورا و سازمان فرهنگی شهرداری که به حجاب اهمیت می دهند، خاطرنشان کرد: از نیروهای مردمی طرح همیاران سلامت اجتماعی که بدون چشم داشت و خالصانه پای کار آمدند تا این معضل اجتماعی حل شود تشکر می کنیم.

گفتنی است در پایان این همایش از فعالان عرصه عفاف و حجاب در ایام نوروز تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول