اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.

آیت‌الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی افزود: مسلمین می‌دانند که اساسا اسراییل حرکات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهد و از لحاظ سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی فعلا بسیار ضعیف است. از این جهت لازم است مسلمانان برای اعلام نزدیکی سقوط اسراییل با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و نفرت خودشان را از آمریکا و ایادی او و صهیونیست‌ها نشان دهند.

مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسمانان را به جهان نشان دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: از روزی که امام(ره) فرمود اسراییل غده سرطانی است، مسلمین جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند. ان‌شاءالله امسال سال سقوط این غده سرطانی است.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول