اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح یک فوریتی کنکور به کمیته تخصصی کمیسیون آموزش مجلس ارجاع شد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی طرح یک‌فوریتی کنکوری مجلس در نشست امروز خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح‌شده، این طرح برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد.

طرح یک فوریتی کنکور به کمیته تخصصی کمیسیون آموزش مجلس ارجاع شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین) این کمیسیون، اظهار کرد: در نشست امروز، طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مطرح و این موضوع با حضور رئیس سازمان سنجش و معاونان وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، افزود: با توجه به پیشنهادات متفاوتی که در این نشست از جانب اعضا مطرح شد، مقرر شد این طرح در نشست کمیته تخصصی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

منادی‌سفیدان یادآور شد: بیشتر پیشنهادات مطرح شده در نشست امروز پیرامون تأثیر قطعی معدل در کنکور بود که پیشنهادات مطرح شده به کمیته تخصصی ارجاع شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: دستورکار بعدی کمیسیون آموزش، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در هیأت نظارت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بود که با رأی اعضا، احمد حسین‌فلاحی برگزیده شد.

پایان پیام/ ت 637

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول