اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

منابع صهیونیستی از سفر پسر شاه معدوم به فلسطین اشغالی خبر می‌دهند

منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه از سفر پسر شاه معدوم ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیستی از سفر پسر شاه معدوم به فلسطین اشغالی خبر می‌دهند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه از سفر «رضا پهلوی» پسر شاه معدوم ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند. 

این منابع خبری اطلاع داده‌اند که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میزبان رضا پهلوی خواهد بود. انتظار می‌رود که پسر شاه معدم ایران روز یکشنبه وارد سرزمین‌های اشغالی شود.

رسانه تروریستی موسوم به «ایران اینترنشنال» نیز خبر سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی را تایید کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، رضا پهلوی در مراسم یادبود بزرگداشت قربانیان هولوکاست حضور خواهد یافت و یهودی ستیزی ایران را محکوم خواهد کرد.

در حال حاضر ده‌ها هزار یهودی در ایران زندگی می‌کنند و مراسم مذهبی خود را آزادانه برگزار می‌کنند و یهودیان در مجلس شورای اسلامی ایران دارای نماینده هستند.

رضا پهلوی پیشتر نیز سابقه سخنرانی در راستای منافع و خواسته حامیان خود داشته است. وی طی نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شده بود در صورتی که وی در ایران بر سر قدرت بیاید، مشکل سوخت کشورهای اروپایی را حل خواهد کرد.

رضا پهلوی که همچنان در توهم سلطنت بر ایران است، به گفته روح‌الله زم ( مدیر معدوم رسانه خبری آمریکایی صهیونیستی آمد نیوز)  وی (رضا پهلوی) شب در منزل شخصی خود راه می‌رود و تمرین می‌کند که در حال سان دیدن از ارتش است.

فرزند شاه معدوم در حالی به فلسطین اشغالی سفر می‌کند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به باور بسیاری از ناظران در اوج تزلزل است و در اداره امور خود درمانده شده است. 
فلسطین اشغالی طی هفته‌های اخیر شاهد گسترده‌ترین اعتراض‌ها به کابینه راستگرای نتانیاهو است که قصد دارد تغییراتی قضایی را در راستای منافع صهیونیست‌های راستگرا اعمال کند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول